Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@07:51:44 GMT

مرگ مسافری که در انتظار اتوبوس بود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۰۱۴

مرگ مسافری که در انتظار اتوبوس بود

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، گفت: بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه کامیونت، یک عابر پیاده فوت کرد.

به گزارش صدای ایران از مهر، سرهنگ احسان مومنی، افزود: حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته در محور جنوب به شمال جاده ورامین قبل از ورودی بزرگراه کریمی، بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک دستگاه کامیونت، یک عابر پیاده فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در این تصادف یک کامیونت با دنده عقب در حال حرکت بوده که برای تغییر مسیر با مردی ۴۰ ساله که در انتظار وسیله نقلیه عمومی بوده و در پشت آن خودرو قرار داشته، برخورد کرده و بر اثر شدت ضربه وارده، فرد یاد شده در دم جان خود را از دست می دهد.

مومنی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام حرکت به تابلوهای تعیین مسیر دقت کرده و از حرکت با دنده عقب غیر ضروری در معابر شهری و بزرگراهی خوداری کنند.

وی به عابرین پیاده توصیه کرد: عابران که در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس منتظرهستند، هنگام سوار شدن خودرو مراقب تردد وسایل نقلیه دیگر باشند تا شاهد حوادث ناگوار و دلخراش نباشیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرگ راننده اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند

ایسنا/بوشهر رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی ولغزنده بودن سطح مسیر در جاده های استان بوشهر رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ محمد صادقی افزود: هم اینک تمام محورهای ارتباطی این استان باز و ترافیک روانی برای آمد و شد وسایط نقلیه برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مسافران برای نخستین بار در جاده های استان بوشهر رانندگی می کنند بدلیل عدم شناخت مسیر دیگر رانندگان مواظب تغییر مسیرهای ناگهانی این افراد باشند.
وی افزود: عدم توجه کافی به جلو، عدم توانایی در کنترل خودرو، حرکت خلاف جهت رعایت نکردن فاصله طولی علت های اصلی تصادفات جاده ای استان بوشهر هستند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: رانندگان با استراحت کافی، وسایل نقلیه ایمن، عدم استفاده از تلفن همراه، بستن کمربند و توجه کافی به جلو همراه با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه های اتوبوس تبریزگردی اعلام شد
  • این ربات از زیر دریا خبر می‌دهد
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از فردا
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته