Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@04:10:29 GMT

فاش شدن جنایت دیگری از داعش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۰۲۷

فاش شدن جنایت دیگری از داعش +عکس

یکی از فرماندهان نیروی مردمی در استان الانبار اعلام کرد گور جمعی کشف شده در بوکمال سوریه شامل 900 جسد بوده که بیشتر آنها عراقی هستند.

به گزارش مشرق، «قطری العبیدی» از شیوخ «الحشد العشائری» (بسیج عشایر) در استان الانبار (غرب عراق) اعلام کرد گور جمعی که در «بوکمال» سوریه کشف شده حامل 900 جسد بوده که بیشتر آنها عراقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

باجگیری داعش از غیرنظامیان برای خروج از مناطق تحت اشغال خود عکس/ کشف انبارسلاح تروریست‌ها در درعا

العبیدی به وبگاه «المعلومه» عراق گفت، بیشتر این اجساد مربوط به عراقی‌های محبوس در زندان‌های داعش در «القائم» عراق بوده‌اند که قبل از عملیات نیروهای امنیتی، به مناطق غربی در بوکمال منتقل شده‌اند.

وی افزود این افراد پس از انتقال به بوکمال، اعدام شده‌اند. آنها کسانی بوده‌اند که در مقابل هجوم داعش به بخش غربی شهر القائم در الانبار ایستاده و بازداشت شده بودند.


داعش در سال 2014 با خیانت برخی عوامل داخلی شهر موصل در عراق و سپس بخش‌های دیگری از این کشور را اشغال کرد اما در سال 2017 با تلاش نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی داوطلب این مناطق بازپس گرفته شد.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر سابق عراق هفته جاری اعلام کرد که نبرد علیه داعش، امر ساده‌ای نبود و عراق یک جنگ جهانی را اداره کرد.

وی در گفت‌وگو اختصاصی با روزنامه «الشرق الاوسط» به مناسبت نخستین سالگرد اعلام پیروزی بر داعش در عراق گفت: مهار داعش امر ساده‌ای نبود و من به عنوان نخست‌وزیر و فرماندهی کلی نیروهای مسلح می‌دانستم که این نبرد آزادسازی عراق صرفا نظامی نیست بلکه دارای ابعاد زیاد نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای، داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه البوکمال داعش سوریه گور دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس