Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@06:33:11 GMT

جریمه ۶ هزار دلاری AFC برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۰۳۰

جریمه ۶ هزار دلاری AFC برای پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر دو مورد تخلفی که در بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل (26 شهریور) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رخ داد، مجموعاً 6 هزار یورو جریمه نقدی کرد.

تخلف اول پرسپولیسی‌ها تخطی از 45.2 اساسنامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از سیستم اعلام عمومی (بلندگوهای ورزشگاه) برای اعلام مواردی جز آنچه که در ارتباط با مسابقه از سوی AFC، داوران یا مقامات امنیتی محلی درخواست می‌شود، عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مبلغ یک هزار دلار جریمه شده و ظرف مدت 30 روز ملزم به پرداخت آن است. AFC‌همچنین اعلام کرده است که در صورت تکرار این تخلف برای باشگاه پرسپولیس مجازات سنگین‌تری در نظر خواهد گرفت.

دومین تخلف پرسپولیسی‌ها مربوط به نمایش پلاکاردی از سوی هواداران این تیم است که AFC آن را مطابق بند 11.3 اساسنامه انضباطی خود، مصداق بدنامی فوتبال دانسته و به همین دلیل نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را 5 هزار دلار جریمه نقدی کرده است. باشگاه ظرف مدت یک ماه ملزم به پرداخت این جریمه است و در خصوص تکرار آن هشدار گرفته است.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی به نفت آبادان شادی زشتی از خود نشان داد که باعث شد کمیته انضباطی این بازیکن را فرابخواند.

جلسه انضباطی اسماعیلی فر فردا برگزار می شود اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد جریمه ای همچون حکم امید نورافکن بازیکن سپاهان در انتظار بازیکن پرسپولیس باشد.

امید نورافکن هم در فصل جاری درحالی که مصدوم بود و برای تماشای بازی تیمش در استادیوم حضور داشت خوشحالی ناپسندی انجام داد که با حکم کمیته انضباطی با یک جلسه مرحومیت و جریمه نقدی روبرو شد.

احتمالا اسماعیلی فر بازی جام حذفی سرخپوشان مقابل آلومینیوم را از دست بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • دانیال اسماعیلی‌فر یک جلسه محروم و 40 میلیون جریمه شد
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر