Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در کشورمان از موضوع پدافند غیرعامل که از موضوعات بسیار مهمی است غافل شده ایم و با وقوع مشکلاتی در این حوزه ، در آینده باید به فکر خسارت های جبران ناپذیر آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در صورت نبود نهاد مهمی مثل پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و استانداری باید یک سناریوی جدید در خصوص مقابله با تهدید ها داشته باشد.

عسگری با اشاره به اینکه سطح اطلاعات خانواده ها در این حوزه بسیار پایین است عنوان داشت: اگر چنانچه در این حوزه مشکلاتی در اطراف خانواده ها رخ دهد آثار تهدیداتی آن نمیتواند بسیار برای آنان قابل جبران باشد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان اضافه کرد: در مواقع بحران برق و ارتباط دو موضوع بسیار مهم است زیرا این دو موضوع در این مواقع راه های ارتباطی را به هم وصل می کنند و زیرساخت های آنان جهت برقراری ارتباط بهتر در این مواقع باید فراهم گردد.

انتهای پیام / گ

جزئیات برنامه ریزی جدید برای مقابله با تهدید ها در خصوص نبود پدافندغیرعامل 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند