Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی شامگاه چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر به مناسبت روز دانشجو حضور پیدا کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد خمینی‌شهر به مبتکران و مخترعان شهرت دارد و از غنای فنی مهندسی خوبی برخوردار است، مساله دین و دیانت، اخلاق، معرفت، غیرت همراه با شور و هیجان دانشجویی همراه دارد، جوانان خمینی‌شهر شجاع و اهل استدلال و دارای نگاه و سلیقه‌های متنوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان اینکه دانشگاه کافی‌شاپ نیست، افزود: قشر دانشجو به خاطر حریت و عدالت‌خواهی که دارد باید نگاه آسیب شناسانه و انتقادی‌اش را حفظ کند، دانشجو سالم است و وابستگی ندارد، محافظه‌کاری نمی‌کند، دانشجویان باید در کنار نقدها راه‌حل‌هایی را هم پیشنهاد دهند و باید روحیه نقادانه را با این نگاه در بین دانشجویان و جوانان گسترش داد حتی اگر مسؤولان با بی‌توجهی از کنار آن‌ها رد شوند.

وی با اشاره به سخنان برایان هوک اظهار کرد: او اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک نام فرزندان مسؤولان ایران را که در امریکا مستقرند اعلام و این آقازاده‌ها را اخراج می‌کنیم تا مردم بفهمند فرزندان مسؤولان ایرانی که شعار می‌دهند در آمریکا ساکن هستند.

ضرغامی با بیان اینکه باید به برایان هوک پاسخ دهیم که نامردی اگر این اسامی را اعلام نکنی!، اضافه کرد: شاید تنها چیزی که بین ما ایرانی‌ها و یک مقام آمریکایی مشترک باشد، مشخص شدن نام این آقازاده‌های ساکن آمریکاست و پیشنهاد می‌کنیم در کنار این لیست، لیست دیگری هم از جیره‌خواران آمریکایی در رسانه‌ها منتشر کنند تا ما به صحت و درستی این مقامات آمریکایی اعتماد کنیم.

وی ادامه داد: من منتقد دولت هستم اما مدیران شایسته‌ای نیز در این دولت هستند که فقط حقوق کارمندی خود را دریافت می‌کنند و اگر این حقوق آنان یک ماه قطع شود با مشکل مواجه می‌شوند و باید از این مدیران شایسته دولت دفاع کنم اما هستند مدیرانی که دزدی کردند و با رانت‌خواری برای خود و خانواده نام مدیران شایسته را هم خراب کردند.

رئیس اسبق صدا و سیما ابراز کرد: آسیب‌شناسی لازمه یک موجود زنده است و باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز آسیب‌شناسی کنیم، انقلاب و جامعه ایران اسلامی زنده است و باید در چهل‌سالگی انقلاب آسیب‌هایی را هم که داریم باید با صدای بلند بگوییم.

وی با اشاره به اینکه اشکالاتی به دستگاه قضایی کشور است که اخیراً با صدای رسا آن‌ها را بیان کرده‌ام و می‌کنم که هزینه‌های آن را هم داده‌ام و برخوردهایی شده، تصریح کرد: اگر اشکالی به دستگاه قضایی گرفته شود مربوط به حقوق بشر است، بچه‌های انقلابی این کشور از طرفداران حقوق بشر و حقوق زنان هستند، برخی حقوق شهروندی را مطرح می‌کنند و با آن عکس می‌گیرند و ردیف بودجه مشخص می‌کنند اما در عمل حقوق زنان را زیر پا می‌گذارند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: بازجویی از افراد مشکوک و متهم حق نظام است اما اگر از شخصی بازجویی انجام و مشخص شد که آن فرد بی‌گناه است باید از آن فرد اعاده حیثیت و رفع اتهام کنند، اما این اقدام در دستگاه قضایی کشور فراموش شده و با توجه به سرعت انتشار مطلب در فضای مجازی آبرویی از شخص می‌رود و به او باز نمی‌گردد و این ظلم بسیاری به افراد است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین مدافعان حقوق بشر بچه‌های انقلابی و حزب الهی هستند، اذعان کرد: نیروی انقلابی باید با حضور در فضای مجازی با رعایت همه جوانب حق را بگوید، اگر یک نیروی انقلابی دفاع نکند قلم به دست دشمن می‌افتد و فتنه درست می‌کنند، حق و باطل مخلوط می‌شود.

عضو شورای فضای مجازی کشور با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی باید در فضای مجازی محتوای تولیدی داشته باشند، گفت: بهترین رسانه فضای مجازی است که به رایگان در اختیار ما قرار دارد و من در این 4 سال که از صدا و سیما خارج شده‌ام شرط کرده‌ام که مصاحبه نکنم و سخنم را در صفحه‌ها و کانال‌های فعالی که در فضای مجازی دارم منتشر می‌کنم و باید استفاده مثبتی از این فضا داشته باشیم که در غیر این صورت دشمن از فضای مجازی استفاده می‌کند و ضربه می‌زند.

ضرغامی در پایان با بیان اینکه اصولگرای واقعی ویژگی‌هایی دارد و اصلاح‌طلب واقعی هم ویژگی‌هایی دارد اما اگر کسی تابلوی انقلابی بلند کرد آینده کشور را می‌خواهد و نمی‌خواهد به رفتارهای کلیشه‌ای عمل کند، افزود: عده‌ای اصولگرا و عده‌ای اصلاح‌طلب هستند اما عده‌ای هستند که انقلابی‌اند و تمایل ندارند که در این دو گروه باشند اما برخی‌ها هستند که می‌خواهند افراد انقلابی را به زور به گروه خود نسبت دهند و من نیز با اصولگراها و اصلاح‌طلب‌ها هیچ صنمی ندارم و در این دو گروه نیستم.

 

انتهای پیام/م

 

حضور عضو شورای عالی فضای مجازی در خمینی شهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد

دریافت 5 MB کد خبر 6082258

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی