Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@09:40:46 GMT

انسداد برخی محورها در اثر آبگرفتگی و یخ‌زدگی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۰۷۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تعدادی از محورها به دلیل بارش برف، یخ‌زدگی و آبگرفتگی مسدود است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در شرایط حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری ترافیک نیمه سنگین است، اما در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و همچنین محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود هستند.

به گفته سرهنگ رحمانی، در استان گیلان محور املش-اتاق و محدوده پل کیازنی به دلیل ریزش پل مسدود است. همچنین محور پونل-خلخال در استان گیلان به دلیل ریزش کوه مسدود است. افزون بر اینها محور همدان-تویسرکان به دلیل کولاک و سرمای شدید مسدود گزارش می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد محوز سی‌سخت-پادنا به دلیل بارش برف مسدود و در استان کردستان محور فرعی سروآباد-پاوه به دلیل یخ‌زدگی و عدم ایمنی کافی جاده، مسدود شده است.

 

وی با اشاره به سایر محورهای مسدود شده گفت: محور تنکابن فرعی توکله در استان مازندران، به دلیل سیل و تخریب پل و محور چمستان فرعی در همان استان، به دلیل آبگرفتگی مسدوده اعلام شده است. این شرایط مشابه برای محور امیدیه دیلم در استان خوزستان نیز وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در پایان تاکید کرد: در استان ایلام محور ایلام-مهران کمربندی مهران به دلیل نشست آسفالت و آبگرفتگی مسدود است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس انسداد جاده یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد