Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:35:44 GMT

ستاره هایی که سیتی در دوران گواردیولا از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۱۹۶

ستاره هایی که سیتی در دوران گواردیولا از دست داد

در سالهای اخیر انتقال برخی بازیکنان در آستانه حضور در منچسترسیتی منتفی شده است.


به گزارش "ورزش سه"، از وقتی که دی یونگ 21 ساله درخشید، سیتی، پی اس جی و بارسلونا به فکر جذب او بودند. اما او اعلام کرد که به سیتی نخواهد رفت. پپ گواردیولا در طول دوران حضورش در سیتی در پنجره های نقل و انتقالات موفق بوده و این بار می خواهد که جایگزین مناسبی برای فرناندینیوی 31 ساله انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا بهترین انتخاب هافبکی است که جوان است و درخشان. پس از رد پیشنهاد او توسط دی یونگ،این بار چندمین باری است که پیشنهاد او توسط بازیکنان بزرگ رد می شود. در این مقاله پیشنهادات رد شده ی او توسط بازیکنان را بررسی می کنیم.


1. مارک اندره تراشتگن 

 


این را به خاطر دارید؟ وقتی که پپ به سیتی پیوست گفت که می خواهد یکی از دروازه بانان بارسلونا را جذب کند و در آن دوران تراشتگن و براوو در بارسلونا بودند. اگر آن ها در ابتدای کار تراشتگن را جذب کرده بودند دیگر نیازی به خرید ادرسون نبود.  در نهایت آن ها براوو را جذب کردند که زیاد هم طبق انتظارات پیش نرفت و درخشان نبود.  


در سال 2016 او در یک گزارش گفت: ما با او در ارتباط بوده ایم. تراشتگن در بارسلونا خوشحال نیست و از او تنها در جام حذفی و مسابقاتی با اهمیت کمتر استفاده می کنند. ما دروازه بانانی مانند او یا براوو را نیاز داریم.  خود تراشتگن درباره این مذاکرات گفت: من باید آینده خودم را هم در نظر می گرفتم.  و با توجه به آینده تصمیم می گرفتم.  وقتی که باید تصمیم می گرفتم خانواده ام را نیز در نظر داشتم. و تصمیم نهایی من ماندن در بارسلونا بود.


2.پل پوگبا

 


این را تصور کنید. پوگبا گفته است که وقتی که پپ به سیتی پیوست از جمله مهم ترین هدف های نقل و انتقالات او بوده است.  البته پوگبا در نهایت به یونایتد پیوست و عشق خود را به شیاطین سرخ نشان داد. در اولین پنجره نقل و انتقالات پپ،پوگبا مهم ترین هدف او بوده است.  در آن زمان پوگبا در یوونتوس توپ می زد و یکی از ارکان مهم در خط هافبک یوونتوس نیز بود.  بپه ماروتا  نیز در یک گزارش تاکید کرد که: این درست است. منچستر سیتی برای خرید پوگبا با ما صحبت کرد. و ما با احترام به آن ها گفتیم که پوگبا را نمی توانیم بفروشیم. پوگبا در یک بازه زمانی گفت که آماده بازی کردن تحت نظر پپ نیز هست اما ترجیح می دهد که به شیاطین سرخ بپیوندد. 


3.دنی آلوز 

 


پس از پیوستن گواردیولا به سیتی او تصمیم گرفت که دفاع های کناری تیمش را تقویت کند پس تصمیم گرفت که دنی الوز را بخرد. البته بنجامین مندی و کایل واکر هم زیر رادار سیتی بودند که در نهایت به سیتیزن ها پیوستند. علیرغم میل گواردیولا به داشتن الوز او به جمع پاریسی ها پیوست. پس از پیوستن او به پی اس جی، گواردیولا فورا اقدام به خرید واکر و مندی از تاتنهام و موناکو کرد.  حدود یک ماه پیش دنی الوز گفت که آماده بستن قرارداد با سیتی بوده است تا اینکه پی اس جی به او پیشنهاد داد و او به پاریس رفت. الوز همچنین در گزارشی توسط اسکای اسپورت گفت: همه چیز آماده بود تا که به سیتی بپیوندم اما مشکلی در خانواده برای من پیش آمد که از رفتن به سیتی صرف نظر کردم.  او اعلام کرد که اکنون نیز میل دارد که قبل از پایان کارش در لیگ جزیره بازی کند.


4. ویرجیل فن دایک 

 


وقتی که ویرجیل در ساوتهمپتون بازی می کرد و می درخشید و به صورت ناگهانی توانایی های او آشکار شد. دو تیم خواهان او بودند یعنی سیتی و چلسی. در آن زمان چلسی تحت نظر کونته در رقابت با دیگر تیم ها جهت قهرمانی در لیگ بود. و سیتی در حال تقویت شدن تحت نظر گواردیولا بود. وقتی که این دو تیم در حال مذاکره با او بودند،یورگن کلوپ،سرمربی آلمانی و موفق لیورپول نیز وارد مذاکرات با فن دایک شد. در نهایت کلوپ موفق به جذب فن دایک با مبلغ 75 میلیون یورو شد تا خط دفاع خود را تقویت کند.


5.الکسیس سانچز 

 


وقتی که سانچز قرارداد خود را با آرسنال تمدید نکرد،به نظر می رسید که پپ او را جذب کند و سانچز به سیتیزن ها بپیوندد. در آن موقع سانچز و فن دایک مهم ترین اهداف سیتی بودند. اما سیتی موفق به جذب هیچ کدام از آن ها نبود. وقتی که آرسن ونگر گفت که آماده مذاکره برای فروش این ستاره اهل شیلی است، به نظر می آمد که سیتی او را جذب کند. آما نه برای اولین و آخرین بار دوباره یونایتد موفق به شکست دادن منچستر سیتی در نقل و انتقالات شد.  درباره این انتقال آقای خاص گفت که: بعضی بازیکنان در دنیا هستند که اگر شانس بستن قرار با آن ها را دارید، حتما باید امتحان کنید و این همان چیزی است که اتفاق افتاد.  بعد ها سیتی رحیم استرلینگ،آگوئرو،سانه و گابریل ژسوس را جذب کرد جبران کده باشد. 


6. فرد

 


به شما گفتیم که این آخرین باری نبود که یونایتد، سیتی را در نقل و انتقالات شکست می داد.  فرد نیز یک هافبک تکنیکی و برزیلی بود که در شاختار دونتسک  توپ می زد و آماده بستن قرارداد با سیتی بود. اما دوباره یونایتد به عنوان حریف سیتی در نقل و انتقالات قرار گرفت و به نظر می رسید که مورینیو تاکید به جذب او دارد. در نهایت فرد نیز با رقم 50 میلیون یورو به یونایتد پیوست تا گواردیولا در حسرت شکست یونایتد در نقل و انتقالات باشد. فرد دقیقا همان شخصی بود که گواردیولا به عنوان زوج فرناندینیو یا حتی جانشین فرناندینیو میخواست. این هافبک در یک گزارش نیز گفت که به خود می بالد که تحت رادار گواردیولا بوده است.


7.جورجینیو 

 


بعد از شکست در جذب فرد سرمربی سابق بارسا و اکنون سیتی،به فکر جذب شخصی بود که در حد فرد و حتی از او بهتر هم باشد. پس چه کسی بهتر از جورجینیو می تواند با فرناندینیو بازی کند؟ قطعا جورجینیو در ناپولی عملکرد خیره کننده ای داشت و اکنون نیز در چلسی در کنار انگولو کانته از بهترین زوج های دفاعی را تشکیل می دهد. سیتی می خواست که او را با مبلغ 43 میلیون یورو به دست آورد ولی چنین نبود و چلسی نیز به او علاقه داشت. در نهایت جورجینیو  ترجیح داد که دوباره تحت نظر ساری بازی کند.  در یک گزارش که توسط تلگراف انجام شد از مادر جورجینیو پرسیدند که کدام یک را انتخاب می کند سیتی یا چلسی؟ و او گفت چلسی زیرا تیمی با ریشه و با تاریخ مشخص است.


امیررضا ایمانی 
منبع:اسکواکا

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های مطبوعاتی در روز دوشنبه، با خبری غافلگیرکننده فاش کردند که کایل واکر، مدافع کناری انگلیسی و ستاره منچسترسیتی، در نقل و انتقالات تابستانی آینده به باشگاه الاهلی عربستان نزدیک می‌شود.

کایل واکر 33 ساله تابستان گذشته همراه با هم تیمی سابق خود در منچسترسیتی، یعنی ریاض محرز، روی میز نقل و انتقالات باشگاه الاهلی جده بود، اما این قرارداد تکمیل نشد.

روزنامه الشرق در اتفاقی شگفت انگیز گزارش داد که مدافع راست باتجربه، در صورت دریافت پیشنهاد ویژه، برای انتقال از قهرمان انگلیس به لیگ عربستان ابراز تمایل کرده است.

به گزارش وب سایت جهانی «ترنسفر مارکت»، کایل واکر از تابستان 2017 در منچسترسیتی بازی می‌کند و قراردادش با این باشگاه انگلیسی تا ژوئن 2026 ادامه دارد و ارزش بازار او در حال حاضر حدود 13 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

واکر به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم منچسترسیتی به حساب می‌آید و 16 قهرمانی با این باشگاه انگلیسی به دست آورد که شاید بارزترین آنها لیگ قهرمانان 2023، سوپرکاپ اروپا 2024 و جام باشگاه‌های جهان 2024 باشد. ضمن اینکه او پنج بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است.

دیگر خبرها

  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!