Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:08:35 GMT

بخش بیارجمند شاهرود نیازمند ۱۰ مدرسه یک کلاسه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۲۲۰

بخش بیارجمند شاهرود نیازمند ۱۰ مدرسه یک کلاسه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صالحی ظهر پنج‌شنبه در دهمین نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه اکثر مدارس بخش بیارجمند قدمت ۴۰ ساله داشته و از استحکام کافی برخوردار نیستند، ابراز داشت: نیاز اصلی در این حوزه اختصاص ۱۰ مدرسه یک کلاسه از اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری است که در صورت تحقق نیاز فضای آموزشی بیارجمند حداقل تا ۴۰ سال آینده برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه عمده‌ترین مشکل در بخش بهداشت و درمان عدم استقرار پزشک در بخش بیارجمند است، اضافه کرد: مراکز بهداشتی درمانی بیارجمند از حضور پزشک و آمبولانس محروم هستند که اگر یک پزشک به روستاهای خانخودی و احمدآباد اختصاص پیدا کند مشکل این بخش حل می‌شود.

حیات کویر به داشتن قنوات متصل است

عضو شورای شهر بیارجمند بابیان اینکه حیات کویر به داشتن قنوات است، ابراز داشت: طرح‌های آبخوان‌داری می‌بایست در بالادست قنوات طی همین فصول صورت گیرد تا به تغذیه آب‌های زیرزمینی کمک کند هم‌اکنون ۱۰ روستای بیارجمند با تانکر آب‌رسانی می‌شود و شبکه لوله‌ها نیازمند تعویض است.

صالحی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه حفر چاه در دهستان خارتوران ممنوع است واگذاری زمین به دامداران پروسه سختی دارد با توجه به اینکه شغل غالب مردم این بخش دامداری، شترداری و کشاورزی محسوب می‌شود بنابراین برای توسعه و استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود نیازمند بازنگری در این قوانین است.

وی احداث سالن ورزشی چندمنظوره در دهستان خارتوران را ازجمله ضرورت ها خواند و اضافه کرد: انتظار می‌رود ردیف اعتباری برای تأمین سرمایش، گرمایش و تجهیزات این سالن‌ها در نظر گرفته شود و همچنین وسایل برخی خانه‌های ورزش روستایی بیارجمند نیازمند تعمیر و تجهیز مجدد است.

عضو شورای شهر بیارجمند بابیان اینکه زیرسازی شریان‌های اصلی دهستان خار توران ضروری است، افزود: در سه مسیر این بخش نیازمند به حداکثر ۴۰ کیلومتر آسفالت هستیم که هرکدام انجام شود مشکل بزرگی از مردم منطق حل خواهد شد از سوی دیگر در حوزه راه می‌بایست محور دستجرد- عباس‌آباد نیز باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 4484147

منبع: مهر

کلیدواژه: بیارجمند جلسه شورای اداری فرمانداری شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین زنگ زمین پاک در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ اجرای سرود از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود گفت: هشت برنامه به مناسبت گرامیداست هفته زمین پاک در شاهرود اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند