Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت:در این مانور اطفاء حریق در طبقات بالا ، انتقال و نجات مصدومان از طبقات بالا به پایین شبیه سازی و تمرین شد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی دانشجویان با نحوه صحیح پناه گیری، خروج اضطراری در مواقع بحران، ارتقاء آمادگی سازمان‌های امدادی، تمرین عملی سازمان‌های مسئول و کاهش خسارات در این مواقع از اهداف برگزاری این مانور بود اظهار داشت:آتش نشانان در این مانور آموزشی ضمن برگزاری مانور اطفاء حریق، دانشجویان را با مسائل ایمنی و نحوه کار با خاموش کننده‌ها آشنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه برگزاری این گونه مانور‌ها برای ارتقاء آموزش همگانی بسیار مفید می‌باشد گفت: انجام این مانور‌ها می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری، کاهش خسارات مالی و جانی، واکنش سریع در مواجهه با حوادث، آمادگی بیش از پیش و سنجش میزان هماهنگی عوامل اجرایی می‌شود.

عسکری یادآور شد: لازم بحث ایمنی در دانشگاه‌ها به صورت جدی و مداوم دنبال شود.

انتهای پیام/ح

مانور هیجان وآتش در دانشگاه باهنر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی مانور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ماشین‌های سنگین در ورودی روستای عزیزکندی هشترود

فرید قشلاقی در جلسه شورای ترافیک گفت: متاسفانه تنها ورودی از سمت اتوبان پیامبر اعظم به شهر هشترود از روستای عزیز کندی است که ماشین‌های سنگین اعم از تریلی و کامیون و در برخی موارد اتوبوس‌ها هم توقف می‌کنند که باعث بروز تصادف علی الخصوص در شب برای مسافران و شهروندان هشترودی که به شهر هشترود می‌تواهند وارد شوند می‌شود.

وی گفت: پلیس راه یا مسئولین آزاد راه باید نسبت به ساماندهی تریلی‌ها و کامیون‌های متوقف شده در این محدوده فکر اساسی بکنند، زیرا جان مردم علی الخصوص مسافران نوروزی که می‌خواهند از این سمت وارد شهر بشوند در خطر جدی است. 

وی همچنین خواستار حذف و ترمیم چاله‌های اتوبان پیامبر اعظم حدفاصل هشترود به میانه و هشترود به بستان آباد را شد و گفت: متاسفانه وجود چاله‌های بزرگ در ابن اتوبان در حد فاصل شهرستان هشترود آن قدر زیاد است که در مواقعی رانندگان برای رد کردن چاله منجر به تصادف می‌شوند.

وی روشنایی گردنه نصیر آباد را ضروری دانست و خواستار آن شد وافزود: نبود روشنایی لازم در این گردنه باعث عدم دید رانندگان می‌شود.

فرماندار هشترود به ضعیف بودن خط کشی در اتوبان هم اشاره نمود و گفت: خط کشی‌ها از بین رفته و دید رانندگان را در مواقع بارندگی مخصوصا در شب با دشواری روبرو می‌کند.

 قشلاقی گفت: نبود آتش نشانی مخصوص در اتوبان هم یکی از معضلات مهمی برای شهرستان تبدیل شده، زیرا در مواقع تصادفات منجر به آتش سوزی باید از شهر هشترود  یا شهر نظرکهریزی برای امداد بروند که اگر در این زمان حادثه‌ای در این شهر‌ها رخ بدهد آتش نشانی برای خاموش کردن و مهار آن وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه
  • رئیس جديد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی شد
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در  جنوب کرمان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • توقف ماشین‌های سنگین در ورودی روستای عزیزکندی هشترود
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • آتش‌سوزی در هتل هما / درگیری با آتش‌نشانان
  • مهار آتش سوزی در یکی از انبار‌های شرکت فولاد خوزستان