Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در حالی آخرین بازی نیم فصل خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد که با توجه به پیش بینی حضور هزاران هوادار، نیروهای اورژانس، آتش نشانی، مترو و اتوبوسرانی خدمات ویژه ای ارائه می دهند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 16 و 10 دقیقه به مصاف تیم پدیده خراسان می رود و به همین منظور تیم های عملیاتی اورژانس در ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کرم درآبادی افزود: حدود 50 نیروی عملیاتی اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی با استفاده از 12 دستگاه آمبولانس و موتورلانس و همچنین 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
وی بیان کرد: استقرار عوامل اورژانس تا پایان مسابقه و پس از تخلیه کامل ورزشگاه ادامه خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران همچنین به مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس نیز اشاره کرد و افزود: تیم پرسپولیس تهران نیز عصر فردا (جمعه) به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود به همین منظور در این مسابقه نیز نیروهای عملیاتی اورژانس با استقرار در ورزشگاه در صورت نیاز خدمات درمانی به هواداران ارائه می کنند.
وی از هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت خواست که همچون گذشته با نیروهای عملیاتی اورژانس همکاری داشته و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس به تیم های استقرار یافته در محل مراجعه و یا مراتب را به سامانه 115 تماس اطلاع دهند.

** آتش نشانی هم در آماده باش است
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه شماره 20 آتش نشانی که در ضلع غربی ورزشگاه آزادی مستقر هستند همچون مسابقات گذشته در آماده باش کامل هستند.
سید جلال ملکی اظهار داشت: نیروهای عملیاتی آتش نشانی همیشه در آماده باش کامل هستند اما همچون سایر مسابقات باشگاهی به غیر از بازی دربی در سایر مسابقات ماموران ایستگاه شماره 20 با استفاده از خودروهای سبک و سنگین در نقاط داخلی و بیرونی به ویژه مسیرهای ورودی و خروجی و همچنین پارکینگ ها و خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
وی تاکید کرد: در این دو مسابقه نیروهای آتش نشانی همچون مسابقات گذشته در کنار هواداران خواهند بود و تامین کننده ایمنی ورزشگاه آزادی تهران هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین از هواداران این دو تیم پرطرفدار خواست که با آتش نشانان همکاری داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه 125 و یا تیم های استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

** آمادگی مترو و اتوبوسرانی تهران
همچنین مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد هواداران خط 5 مترو تهران خدمات ویژه ای به تماشاگران این دو مسابقه ارائه می دهد.
احسان محمدیان افزود: در صورت شلوغی و ازدحام در ایستگاه های مترو قطارهای فوق العاده در دستور کار قرار می گیرد و همچنین در صورت نیاز سرفاصله قطارها در خط 5 کاهش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: به منظور رفت و آمد آسان و سریع بهترین وسیله مترو است و با استفاده از خط 5 (تهران،صادقیه- گلشهر کرج) در ایستگاه ورزشگاه آزادی از قطار پیاده شوند.
همچنین مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نیز از خدمات ویژه این شرکت به هواداران خبر داد.
محمدرضا رضایی منش افزود: شرکت اتوبوسرانی جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد کرد.
وی ادامه داد: به همین منظور تماشاگران می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به مقاصدی نظیر: میدان انقلاب اسلامی، میدان امام حسین (ع)، تهرانپارس، میدان خراسان، پایانه خاوران، فلکه دوم صادقیه، پونک و دانشگاه علوم و تحقیقات عزیمت کنند.
به گفته رضایی منش، بیشترین استقبال هواداران از اتوبوس های شرکت واحد در زمان برگشت از ورزشگاه آزادی خواهد بود و به همین منظور برای تسهیل در برگشت تماشاگران این شرکت خدمات ویژه ای ارائه می کند.
تیم فوتبال استقلال عصر امروز (پنج شنبه) و همچنین تیم پرسپولیس تهران عصر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به ترتیب مقابل تیم های پدیده خراسان و پارس جنوبی جم قرار می گیرند.
این بازی ها آخرین مسابقه سرخابی های پایتخت در نیم فصل اول لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس خواهد بود و به نظر می رسد حضور تماشاگران در این مسابقه قابل توجه باشد.
پیروزی آبی پوشان در این مسابقه می تواند این تیم را به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال قرار دهد و همچنین پیروزی سرخپوشان هم می تواند این تیم را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کند.
در صورت پیروزی پرسپولیس تهران در مسابقه خود و در صورت شکست فولاد مبارکه اصفهان در بازی روز شنبه هفته آینده مقابل استقلال خوزستان سرخپوشان تهرانی با کسب قهرمانی به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر می روند.
تهرام/7243/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سرخابي پايتخت اورژانس و آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی