Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاپرک شجری‌زاده یکی از دختران موسوم به دختران خیابان انقلاب که در زمان حضورش در ایران و تشویق زنان به کشف حجاب، خودش را یک زن ساده خانه‌دار معرفی کرده به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی که در پارلمان کانادا برگزار شد به بهانه حقوق بشر خواستار تحریم ایرانی‌ها شد؛ موضوعی که به شدت واکنش کاربران و زنان ایرانی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیتربخوانید :زیر و بم پرونده سنگین مسیح‌ علی‌نژاد/ از کمپین‌های پولکی تا دروغ‌های یواشکی+فیلم و تصاویر

مسیح علینژاد چند سالی است که  پروژه چهارشنبه‌های سفید را با کمک کشورهای غربی کلید زده و هر روز بیشتر پشت پرده این پروژه ضدحجاب آشکار می شود. جالب است که بدانید صفحه شخصی مسیح علیژاد فقط در این مدت بیش از 20 پست برای شاپرک شجری‌زاده منتشر کرد.

پس از انتشار این گزارش، مسیح علینژاد به این موضوع واکنش نشان داد و هرچند سعی کرد  فرار به جلو کند اما در نهایت صحت گزارش را تایید کرد.

وی تا چند وقت از انتشار پست‌های تکراری پرهیز می‌کرد اما دوباره دست به کار شده و  دست به انتشار پست‌های تکراری می‌زند. گویا علینژاد برای راضی نگهداشتن شورای مدیران خبررسانی(مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا و دیگر صاحبانش ناچار است این روزها  دست به هر کاری بزند.*

البته مسیح علینژاد از این گاف‌ها و سوتی‌ها زیاد در کارنامه دارد از کشته‌سازی پسر نوجوانی که زنده بود در  اعتراضات دی ماه سال گذشته، تا انتشار ویدئویی از پشت صحنه فیلم «بابا، نان» بجای درگیری ماموران شهرداری با دستفروشان.

موارد تکراری دیگری هم وجود دارد که بدلیل شئونات اخلاقی از انتشار آن‌ها معذوریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دسته‌گل های جدید علینژاد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو

به گزارش خبرآنلاین از میزان، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم‌کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دایرکردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898699

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • اذعان صندوق بین المللی پول به مقاومت اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس