Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:27:55 GMT

سرنوشت ملت ها با حرف جا به جا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۳۵۱

سرنوشت ملت ها با حرف جا به جا می شود

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: امروز سرنوشت ملت ها با حرف جا به جا می شود و اثر واژه ها در شکست و پیروزی بیشتر از سایر سلاح هاست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی افزود: جامعه و مردم ما باید به این موضوع توجه کنند که دشمن معمولا با استفاده از واژه های فریبنده مانند دیپلماسی ملت ها را فریب می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: افراد متخصص در استعمال انواع واژه ها که گاهی رنگ دینی، مذهبی و قومیتی دارد، مفاهیمی را به عنوان یک فرهنگ به جامعه ارائه کنند، چون دشمن ما را بیشتر در واژه های شکست می دهد و نباید از این موضوع غافل شویم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانش هسته ای با این همه کاربردهای غیرنظامی جرم نیست اما دشمن این را بهانه می کند و گرنه کشورهای دیگر در همسایگی ما بدون هیچ مانعی نه تنها دانش هسته ای بلکه سلاح هسته ای هم دارند و هیچ اعتراضی به آنها نکرده اند.
وی تصریح کرد: اگر دنبال وادادگی برویم به فرموده قرآن کریم هر کاری هم بکنید نمی توانید غربی ها را قانع کنید مگر اینکه از همه چیز خود دست بردارید و غرب هم این را می خواهد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ایمان و اسلام ناب و نیروهای با اراده مسلح جمهوری اسلامی با رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری مقابل بیگانگان قامت خم نمی کنند.
وی اظهار داشت: امروز همه ارزش های ما پای مقاومت مردانه استوار است که نباید فریب خورده و از بیگانه اطاعت کنیم.
امام جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان چون به لحاظ خلقت برای نیل به اهداف مختلف باید از ابزار علم استفاده کند، ایجاد یک خشت خام هم نیاز به آموزش دارد.
وی با بیان اینکه دانش انتها ندارد افزود: علم مایه اقتدار فرد و جامعه ست و در اسلام فریضه و واجب شمرده شده و جایگاه عالم و دانشمند جایگاه ویژه ای دارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: در دنیای امروز با شرایط دانش و تکنولوژی هسته ای اقتدار هر ملتی در گرو توان دفاعی است و آن هم متکی به علم و دانش است.
وی گفت: از 200 سال قبل که استعمار به کشورهای اسلامی وارد شد و کشورهای غیراسلامی را هم تصرف کرد، شیوه کار آنها تضعیف کشورها با وابسته کردن آنها به استعمار بوده است چون از ابتدا نظریه سلطه بر جهان را داشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز به عنوان تابلوی اندیشه سلطه غرب، ترامپ به کشوری گاو شیرده می گوید و آنها می خواهند تا زمانی که به یک کشور نیاز داشتند از او استفاده کرده و بعد که دیگر نیازی نداشتند آن کشور را نابود کنند بنابراین استکبار اجازه نمی دهد ملت ها قوی شوند چون تفکر فرعونی است.
وی افزود: تمامی دشمنی ها، تحمیل جنگ ها، تحریم ها و غیره برای سلطه گری در جهان است اما کسانی که معتقد به اسلام ناب هستند زیر بار زور و سلطه استکبار نمی روند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: دشمن امروز هم ناراحت است اما هر جامعه ای که حیاتش را بخواهد باید قدرت دفاع از خود را داشته باشد.
وی گفت: کسانی که می خواهند ما را ضعیف نگه دارند به این دلیل است که درصدد سلطه هستند و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران، خواب را از دشمنان می گیرد و سپری برای جان، مال، ناموس، دین و هستی ما است.
7559*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماينده ولي فقيه دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات پلی اوت سوپرلیگ والیبال روسیه که به صورت گروهی برگزار می‌شود، تیم اورال اوفا که میلاد عبادی‌پور دریافت کننده ایرانی را در اختیار دارد، توانست با نتیجه سه بر یک مقابل نووگورود به برتری برسد.

در این مسابقه اورال اوفا ست های اول، دوم و چهارم بازی را با نتایج 27 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 18 پیروز شد تا دور رفت مقدماتی پلی اوت را با پیروزی به اتمام برساند. نووگوورود نیز ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 برد.

اورال اوفا هم اکنون در صدر تیم های پلی اوت است و با توجه به نتایجی که کسب کرده ماندنش در سوپرلیگ والیبال روسیه قطعی شده است.

دور برگشت مرحله پلی اوت از ده روز دیگر به صورت دوره‌ای در سه روز برگزار خواهد شد. اورال اوفا تا کنون دو برد و یک باخت در این مرحله کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳/ جزییات افزایش تعرفه پرستاری
  • ببییند | پایان سلطه مونیخ
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • جبهه دنیای اسلام در برابر نظام سلطه سرافراز شد
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • شماره ویژه نشریه حضور، یادنامه آیت الله موسوی بجنوردی منتشر شد + فایل خواندنی
  • گاف‌های عجیب سریال «حشاشین»