Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز ۲۲ آذر هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و دلار نیز در این روز با صعود به کانال ۱۰ هزار تومان به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (پنجشنبه 22 آذرماه) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 710 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 550 هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نیم سکه یک میلیون و 850 هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و 70 هزار تومان و سکه یک گرمی نیز 634 هزار تومان به فروش رسیده است.

 

قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی نیز روندی افزایشی داشته است و هر انس طلا در بازارهای جهانی 3246 دلار معامله شده است. همچنین در همین روز هرگرم طلای 18 عیار نیز 325 هزار و 700 تومان به فروش رسیده است.

 

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه 21 آذرماه) هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 311 هزار تومان در بازار مبادله می شد. سکه تمام بهار آزادی 3 میلیون و 411 هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و 811 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 51 هزار تومان، سکه گرمی  631 هزار تومان نیز در بازار مبادله می شد.

 

بنابراین گزارش، امروز (پنجشنبه 22 آذر ماه) دلار در بازار با صعود به کانال 10 هزار تومان​ به قیمت 10 هزار و 500 تومان به فروش رسید. همچنین بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۷ ارز نسبت به روز چهارشنبه 21 آذرماه کاهش و قیمت ۲۲ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند افزایش یافت و نرخ ۱۰ ارز دیگر مانند دلار هم ثابت ماند.

 

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه 22 آذرماه) بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۴۵۹ ریال افزایش ۵۲ هزار و ۹۹۳ ریال و هر یورو نیز با ۱۸۲ ریال رشد ۴۷ هزار و ۷۴۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۶۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۲۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۹۷ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۹۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۲۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۲۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۷۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۴۶ ریال قیمت خورد.

 

از سویی دیگر، نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۷۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۸۴۰ ریال، روبل روسیه ۶۳۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۳۵۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۳۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۷۳ ریال تعیین شد.

 

در سویی دیگر، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۵۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۱۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۵۰۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۰۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۳۴۹ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۷۷۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۷ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزش‌گذاری شد./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز کرمان خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور ترامپ قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز بازار طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد

قیمت‌ جهانی نفت خام به‌دنبال رشد سریع‌تر از انتظار در چین و تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالای ۹۰ دلار برای هر بشکه ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در پی رشد سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد چین و تداوم تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به حمله‌های موشکی تهران به مناطق فلسطین اشغالی افزایش یافت.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه برای تحویل در ماه ژوئن با ۴۸ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۹۰ دلار و ۵۸ سنت برای هر بشکه رسید.

نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا برای تحویل در ماه مه با ۴۹ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۸۵ دلار و ۹۰ سنت به ازای هر بشکه داد و ستد شد.

قیمت هر دو شاخص نفتی به‌دلیل رشد اقتصادی فراتر از حد انتظار در چین، بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان افزایش یافت.

داده‌های دولت چین نشان داد تولید ناخالص داخلی رسمی در سه ماه نخست ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته که به‌راحتی از انتظارهای تحلیلگران هم پیشی گرفته است.

قیمت نفت هفته گذشته به بالاترین سطح از اکتبر رسید، اما پس از حمله‌ موشکی تهران به اراضی اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی در  معاملات روز دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) کاهش یافت.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد ریسرچ روز سه‌شنبه در یادداشتی گفتند واکنش رژیم اشغالگر قدس به حمله موشکی تهران تعیین می‌کند آیا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پایان یا ادامه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • قیمت سکه، طلا و دلار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات