Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
مراسم گشایش این نمایشگاه امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی بیش از 445 شرکت کننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی حضور دارند.
در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته ؛ جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتی را به نمایش می گذارند.
این شرکت ها همچنین روش های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش می گذارند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تا 25 آذر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه صنعت چاپ بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره‌های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال و با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم گر و دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تعامل B۲B و B۲G بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می‌شود.

در قالب این رویداد که مشترکا توسط شورای‌عالی صنایع دریایی کشور و منطقه آزاد قشم طراحی شده و اجرا خواهد شد، نشست‌ها و پنل‌های تخصصی مختلفی برگزار شده و شرکت‌های ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود جهت همکاری در حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی، لجستیک دریایی، کشتیرانی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی، اکتشاف، استخراج و انتقال نفت و میعانات، بانکرینگ و خدمات تأمین سوخت شناورها، خدمات بندرگاهی، گمرک، شیلات و صیادی، گردشگری و تفریحات دریایی آشنا گردیده و همکاری‌های چندجانبه را از طریق تعامل بین فعالان حوزه اقتصاد دریامحور توسعه دهند.

گفتنی است؛ نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران ( ISBE ۲۰۲۴) از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085495

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد