Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش دیگری از مطالبات سویاکاران مازندران به ارزش 86 میلیارد و 61 میلیون ریال از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان استان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران ، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با گفت: با این میزان پرداختی 92 درصد از مطالبات سویاکاران استان پرداخت شد  و باقیمانده مطالبات به مبلغ 6 میلیارد و 619  میلیون ریال نیز بزودی از طریق بانک کشاورزی به حساب آنها واریز خواهد شد

سید محمد جعفری به میزان خرید دانه روغنی سویا اشاره کرد و افزود: در فصل زراعی جاری تاکنون 4 هزار و 37 تن دانه روغنی سویا به ارزش بیش از 93 میلیارد ریال تحویل مراکز خرید تضمینی دانه روغنی این شرکت در مازندران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از 8 مرکز خرید تضمینی این محصول در استان 7 مرکز به کار خود پایان داده و یک مرکز خرید در کارخانه روغن کشی بهپاک بهشهر همچنان آماده تحویل گرفتن سویا از کشاورزان استان می باشد.

وی گفت: هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال خریداری می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرداخت مطالبات سویا کشاورزان مازندرانی غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • خواص عجیب این دانه‌ها که دور می‌ریزیم!
  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • دو برابر شدن کشت دانه روغنی کلزا در میاندوآب
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد