Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@06:10:58 GMT

بانوی اول کاخ سفید کیست: ملانیا یا ایوانکا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۴۰۳

بانوی اول کاخ سفید کیست: ملانیا یا ایوانکا

اکسپرس نوشت از زمان ورود دونالد ترامپ به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۵ همواره ایوانکا ترامپ، پدرش را در انجام کارهایش همراهی کرده است.

از سال 2015 که دونالد ترامپ فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز کرد خانواده‌اش از جمله ایوانکا ترامپ همیشه در کنار او بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2017، وقتی ترامپ وارد کاخ سفید شد، از دخترش، ایوانکا، که یک تاجر حرفه‌ای بود، برای حمایت سیاسی از خودش استفاده کرد. حتی او را به سمت مشاور خود در کاخ سفید برگزید.

ایوانکا به دلیل داشتن برخی خصوصیت‌های شخصیتی، مانند اعتماد به نفس بالا حتی توانست برخی از وظایف بانوی اول کاخ سفید (ملانیا ترامپ) را بر عهده بگیرد.

کتاب ایوانکا ترامپ

ایوانکا در کتاب «ایوانکا ترامپ: پرده‌برداری از زندگی، خانواده و کارش» نوشته لی لیونز، می‌گوید به خاطر آنکه ملانیا در جایگاه‌های رسمی خجالت می‌کشد صحبت کند، او این وظیفه را بر عهده گرفته است و در انظار عموم «همسر جایگزین» شده است.

در این کتاب آمده است «در سال 2015، که ترامپ نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، این ایوانکا بود که او را معرفی کرد، درحالیکه ملانیا پشت آنها ایستاده بود.»

در سال 2016 در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، دوباره ایوانکا پشت تریبون رفت تا پدرش را معرفی کند، درحالیکه ملانیا در میان جمعیت نشسته بود.

پیش از این، ملانیا به عنوان «خصوصی‌ترین بانوی اول» در دوران مدرن لقب گرفته بود. در واشنگتن، مردم او را مانند بقیه بانوان اول کاخ سفید نمی‌شناسند و او را بیشتر یک مدل مد سابق تصور می‌کنند.

این مدل سابق اسلوونی-آمریکا که یک فرزند دارد بالاخره توانسته است موضوعی برای گذراندن اوقات خود در کاخ سفید پیدا کند. او در چند ماه اخیر، برنامه هایی را آغاز کرده که موضوع آنها تهدیدات سایبری کودکان است.

ملانیا در جایی خودش را یکی از «مضطرب‌ترین آدم‌های دنیا» معرفی کرده است. او می‌گوید «مردم راجع به این موضوع پیش روی من حرفی نمی‌زنند، اما در پشت صفحه‌کلیدها پنهان می‌شوند (فضای مجازی) و این خطرناک است. به همین دلیل است که من بر موضوع شبکه‌های اجتماعی برای نسل آینده تمرکز کرده‌ام.»  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • فرمانده تحت تعقیب فلسطینی کیست؟ + فیلم
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟