Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بیرجند با اشاره به فعالیت ۳۲ مرکز آموزشی سما در این استان گفت: تلاش می‌شود کیفیت آموزش را بالا ببریم و مراکز آموزشی سما باید به سمتی حرکت کنند که بهترین مدارس را داشته باشند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا کرمانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته مشارکت‌ها و مدارس غیردولتی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال 61 با یک میلیون تومان راه‌اندازی شد و پس از آن در سال 64 دانشگاه بیرجند راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در سال 72 استارت خورد و کار خود را با یک باب مدرسه پسرانه ابتدایی آغاز کرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بیرجند بیان کرد: در حال حاضر 32 فضای آموزشی با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 850 دانش آموز، 350 دانشجو و 356 نفر معلم و اساتید وجود دارد.

مرکزی| 40 مرکز آموزشی و فرهنگی با اعتبار 400 میلیاردریال توسط خیران ساوه به بهره‌برداری رسیدآیت‌الله علوی‌گرگانی: مدارس غیرانتفاعی به اختلافات طبقاتی دامن می‌زندتهران| دور‌ه‌های مهارت‌آموزی برای 750 دانش‌آموز متکدی در مدارس غیرانتفاعی انجام می‌شود

کرمانی با بیان اینکه سال گذشته 15 مدرسه با 80 معلم داشته‌ایم تصریح کرد: در حال حاضر 700 مدرسه سما و 120 آموزشکده فنی در سطح کشور وجود دارد که در سال 1404 باید به یک هزار مدرسه در کشور برسد.

وی با بیان اینکه تا سال 1404 باید 6 تا 7 مدرسه نیز در خراسان جنوبی تاسیس شود خاطرنشان کرد: از 6 مدرسه تعهد ما امسال 3 مدرسه افتتاح شده است.

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بیرجند یادآور شد: افتتاح پیش دبستانی پسرانه سما و در جوار آن افتتاح مرکز تفریحی ورزشی دانش آموزان، ادامه همکاری در حوزه مدارس حمایتی، تقویت مدارس و کادر اجرایی و آموزش افزایش کیفیت خدمات و تسهیل شرایط تحصیل از جمله اقدامات انجام شده است.

کرمانی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است کیفیت آموزش را بالا ببریم اظهار داشت: آینده سما باید به سمتی برود که بهترین مدارس را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما براین است که با توجه به مشکلات و معضل بیکاری در جامعه به سمت جوانان برویم و جوانان را جذب کنیم.

انتهای پیام/ن

R41348/P1361/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان