Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبرسوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در مراسم آغاز طرح زمستانی امداد و نجات ۹۷ در آذربایجان غربی  بااشاره به اهداف این طرح، افزود: اطلاع رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان‌های همکارو پاسخگویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این طرح از ۲۲ و ۲۳ آذر ماه به مدت ۹۲ شبانه روز انجام می‌شود، ادامه داد: در این طرح ۱۷ پایگاه ثابت امداد و نجات، ۲ پایگاه ثابت کوهستان ۲ پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری و یک پایگاه امداد هوایی حضور دارند.

وی با بیان اینکه همچنین ۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری موقت نیز در این طرح حضور دارند، افزود: پایگاه موقت قره تپه در سلماس، پایگاه موقت سه راهی دارلک در مهاباد، پایگاه موقت سه راهی قره کلیسا در چالدران و پایگاه موقت احمد آباد در شاهیندژ از جمله پایگاه‌های حاضر ۷ در طرح هستند.

 

انتهای پیام/

 

آمادگی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای راهداری زمستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: از امروز، ۲۸ فروردین و تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت زمان، ۲۴ مورد عملیات امدادی انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متأثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در ۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 6080152

دیگر خبرها

  • ۷ استان درگیر سیل و آب گرفتگی شدند
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • مراسم واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی
  •  آئین واگذاری ۸۰۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌غربی 
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • ظرفیتهای معدنی آذربایجان‌غربی نیازمند مطالعه است
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی