Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر کشور گفت: اخیرا ادعایی نادرست و سراسر کذب از سوی برخی مدعیان اطلاع رسانی علیه وزیر کشور منتشر شده است که بیانگر وجود جریانی منحرف برای تاثیرگذاری در فعالیت های امنیت بخشی وزارت کشور است.

به گزارش ایسنا، روح اله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه در این مطلب ناروا ادعا شده است که وزیر کشور در جمع تعدادی از اصحاب رسانه فرزند خود را نابغه اقتصادی، نخبه، صاحب نظر در حوزه اقتصاد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توصیف کرده است گفت: در حالی که به گواه مستندات موجود و همچنین بزرگواران حاضر در این نشست، وزیر کشور هیچ یک از تعابیر فوق را بیان نکرده و صرفا گذرا اشاره‌ای به چرایی شکل گیری هدفمند این حواشی نموده است.

وی افزود: تردیدی نیست حواشی اخیر علیه وزیر کشور که با اهداف روشن منتشر می شود به منظور تاثیرگذاری در فعالیت‌های امنیت بخشی وزارت کشور و همچنین توفیقات حاصله از تلاش مستمر و جدی ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور می‌باشد و این عملکرد به مذاق این شبکه انحرافی و دروغ پرداز که با شبکه معاند خارج از کشور و ضد مردمی همسو است خوش نیامده و این جریان نزد مردم عزیز کشور رسواتر از هر اقدامی می‌باشد.

جمعه‌ای تصریح کرد: قطعا منتشرکنندگان این اخبار کذب و بازنشردهندگان آن که بدون تحقیق و بررسی با بازنشر آن تلویحا به تائید اینگونه مطالب کذب و موهوم پرداخته و در مسیر ایجاد بدبینی و یاس در افکار عمومی گام بر می دارند مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرزند وزیر کشور وزير کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمنامه‌نویسی برای سریال در شماره جدید «فیلم نگار»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در ابتدای بخش سینمای ایران این ماهنامه، سیناپس فیلم‌های «روشن» و «احمد به تنهایی» را می‌خوانیم و سپس نقد و تحلیل هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند.

پرونده موضوعی فیلم نگار ۲۵۴ به فیلمنامه نویسی برای سریال اختصاص دارد که شامل مطالب خواندنی و متنوعی است از جمله: قواعد نوشتن سریال‌های درام تلویزیونی، نگاهی به مقوله پیش داستان در سریال‌نویسی، راهنمای نگارش فیلمنامه سریال برای تازه‌کارها، آنچه سریال‌ها می‌توانند در مورد شخصیت‌پردازی به ما بیاموزند، مروری بر ۱۰ سریال تلویزیونی با فیلمنامه‌هایی بسیار درخشان، گفت‌وگوی جمعی پیرامون فیلمنامه‌نویسی برای سریال و ... .

بخش سینمای جهان این شماره با سیناپس ناپلئون، برگهای افتاده و مرز سبز آغاز می شود و با نقد و گفت‌وگوهایی با خالقان این آثار ادامه می یابد؛ مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «فارست گامپ» و ۱۱ نمونه کشمکش برای افزودن جذابیت به فیلمنامه عناوین دیگر این بخش هستند.

فیلمنامه کامل این شماره به «جاماندگان» نوشته دیوید همینگسون اختصاص دارد که توسط میثا محمدی به فارسی برگردانده شده است. یادداشت مترجم، سکانس برگزیده، یک گفت وگو و نقدی بر این فیلمنامه، مطالب پایانی این شماره هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این شماره و استفاده از مطالب شماره‌های قبلی مجله به سامانه فیلم نگار به آدرس www.filmnegar.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6058049

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه صنعتی شریف، نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • مسقط: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند
  • دیدار مشاور وزیر اقتصاد با رئیس دانشگاه رضوی
  • فیلمنامه‌نویسی برای سریال در شماره جدید «فیلم نگار»
  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • «منطقی» صندلی معاونت حمل‌ونقل وزارتخانه را واگذار کرد و مشاور وزیر شد
  • پاسخ مدیران رسانه‌ها به اظهارات رئیسی/کرباسچی: رسانه‌ها نباید با مطالب خلاف واقع، امید کاذب ایجاد کنند/ حضرتی: ابربحران ناامیدی دامن کشور را گرفته است
  • حواشی دومین روز انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده
  • پیش‌بینی مهم مشاور وزیر راه از قیمت مسکن در سال آینده/ سادات: منتظر باشید؛ این اتفاق در سال آینده به شدت روی بازار مسکن اثر می‌گذارد