Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@15:25:16 GMT

کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا به ژاپن رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۵۰۴

جام جدید و خیره کننده «جام ملت‌های آسیا» روز سه شنبه در آخرین دور از سفر قاره‌ای خود وارد توکیو ژاپن شد و طی روز‌های ۱۵ و ۱۶ دسامبر (شنبه و یکشنبه) در ساختمان تلویزیون آساهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

این جام پس از نمایش عمومی در توکیو، روز ۱۹ دسامبر ۲۰۱۸ از طریق هواپیمایی امارات به شهر دبی امارات متحده عربی میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جام جدید که در خرداد ماه امسال به هنگام قرعه کشی نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در برج خلیفه رونمایی شد، در چین، سئول (پایتخت کره جنوبی) و هفته گذشته در دوحه قطر به نمایش گذ اشته شد.

با توجه به رونق و گسترش روزافزون این تورنمنت، AFC تصمیم گرفت برای اولین بار پس از برگزاری دور اول جام ملت‌ها در سال ۱۹۵۶ جام جدیدی را تدارک ببیند. این جام جدید توسط سازنده‌ای در لندن تولید شده و انقلابی در طراحی جام قهرمانی به شمار می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژاپن تلویزیون امارات متحده عربی برج قطر لندن امارات متحده عربی جام ملت های آسیا چین ژاپن لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال قرقیزستان توانست نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را با برتری مقابل ژاپن مدافع عنوان قهرمانی به اتمام برساند تا شگفتی بزرگی را رقم بزند.

به گزارش مشرق، عصر امروز پنجشنبه تیم ملی فوتسال ژاپن در نخستین بازی خود در دور گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک در حال برگزاری است، مقابل قرقیزستان تن به شکست سه بر دو داد.

این دیدار در حالی پایان یافت که بازیکنان تیم ملی قرقیزستان با عملکردی درخشان توانستند سه بر دو از سد ژاپن مدافع عنوان قهرمانی عبور کرده و یکی از شگفتی‌های دور نخست این رقابت‌ها را رقم بزنند. گلاره ناظمی داور چهارم این دیدار بود.

همچنین در دیگر دیدار امروز، تاجیکستان ۲ بر صفر کره جنوبی را شکست داد. در این دیدار زری فتحی به عنوان داور سوم به قضاوت پرداخت.

ساعاتی پیش نیز تیم ملی ایران مقابل افغانستان به برتری سه بر یک دست یافت.

دیگر خبرها

  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک