Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@18:49:26 GMT

گزینه جدی مدیر روابط عمومی استانداری کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۵۷۴

گزینه جدی مدیر روابط عمومی استانداری کیست؟

گفته می‌شود استاندار مازندران در اولین انتصاب خود و در اولین گام دست به تغییر مدیر روابط عمومی خود زد و با تودیع احمد مظفری، به‌دنبال ایجاد ارتباط گسترده‌تری با اصحاب رسانه استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، شنیده‌ها حاکی است که احمد حسین‌زادگان در اولین هفته از شروع مدیریتش در سمت جدید استاندار مازندران، دست به اولین تغییر خود در انتصاب یکی از مدیران ساختمان سفید استانداری زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر چند خبر این انتصاب، رسما از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی استاندرای مازندران منتشر نشده است اما بنا بر اظهارات شنیده شده و همچنین پیگیری خبرنگار ما و ارتباط با مدیر روابط عمومی فعلی استانداری و گزینه احتمالی، این ماجرا بنا است تا چندی دیگر رسما انجام شود و اکنون در مراحل اداری سیر قانونی است.

گفته می‌شود حسین‌زادگان در اولین انتصاب خود و در اولین گام دست به تغییر مدیر روابط عمومی خود زد و با تودیع احمد مظفری، مدیر روابط عمومی فعلی ارشاد مازندران، عباس مهدوی به‌جای وی معارفه خواهد شد.

در کارنامه مهدوی، مدیر روابط عمومی ارشاد و اداره کل میراث فرهنگی استان دیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد استاندار مازندران با تغییر مدیر روابط عمومی خود، به‌دنبال ایجاد ارتباط گسترده‌تری با اصحاب رسانه‌ها است؛ امری که بی‌شک او را برای ادامه کار و بقای مدیرتش در مسئولیت زیاد یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات

برای تغییر ریجن پابجی به امارات: استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت، دانلود و نصب برنامه Speedify، انتخاب سرور امارات در برنامه، و در بازی از تنظیمات ریجن استفاده کنید و آن را به امارات تغییر دهید.

در سیزن جدید بازی پابجی موبایل، تحولاتی چشمگیر و بی‌سابقه‌ای در ریجن‌های مختلف اتفاق اقتاد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، حذف آپشن بونوس چلنج از چندین ریجن بود. این تغییر موجب شد که بسیاری از بازیکنان پابجی به فکر تغییر ریجن بازی‌های خود بیفتند تا بتوانند از این آپشن جذاب برای گرفتن یوسی رایگان بهره‌مند شوند. اما جالب است بدانید که تغییر ریجن فقط به خاطر دریافت بونوس چلنج نیست؛ در برخی ریجن‌ها، شاپ‌های بازی پیشنهادهای ویژه و آیتم‌های منحصر به فردی دارند که می‌تواند تجربه بازی را کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیز کند. به همین خاطر من در این مطلب از بلاگ جیب استور، شما را با روش‌ تغییر ریجن اکانت به امارات ،قدم به قدم آشنا خواهم کرد تا شما نیز بتوانید از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید.

چه چیزی ریجن امارات را خاص می‌کند؟

ممکن است در همین ابتدای کار، این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که چرا باید ریجن امارات را انتخاب کنیم؟ دلیل اول و مهم این است که ریجن امارات به دلیل نزدیکی به کشور ما، یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر کیفیت اینترنت و پینگ خوب است؛ این موضوع می‌تواند تجربه بازی شما را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد. علاوه بر این، شاپ این ریجن دارای آیتم‌های بسیار جذاب و خاصی می‌باشد، از جمله ویس پک‌های عربی که اخیراً در کامیونیتی پابجی موبایل بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند. و جذاب‌تر از همه، اینکه شما می‌توانید از طریق ریجن امارات به مزایای بونوس چلنج دسترسی داشته باشید. اما سوال مهم این است که چگونه می‌توان ریجن بازی را به امارات تغییر داد؟ ادامه مطلب را دنبال کنید تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید ریجن اکانت خود را به امارات تغییر دهید.

آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل

همانطور که گفته شد ، شما می‌توانید با عوض کردن ریجن اکانت پابجی خود به امارات به یک شاپ جذاب و پینگ مناسب و همچنین آپشن بونوس چلنج دسترسی پیدا کنید؛ اما اکثر ما پلیر های پابجی با عوض کردن اکانت مشکل داریم و احساس می‌کنیم که دیگر زیادی دنگ و فنگ دارد؛ اما در ادامه شما را با نحوه تغیر ریجن اکانت پابجی به امارات آشنا می‌کنم.

وی پی ان آی پی ثابت وصل کنید.

قبل از انجام هر کاری، اولین و مهم‌ترین نیاز شما به یک فیلتر شکن با آی پی ثابت است؛ توصیه می‌کنم که با دقت زیاد تحقیق کرده و یک فیلترشکن مناسب با قابلیت آی پی ثابت را انتخاب و دانلود کنید و سپس آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب و راه‌اندازی فیلترشکن، لازم است که به یکی از لوکیشن‌های با پینگ مناسب متصل شوید؛ من به شما پیشنهاد می‌کنم که از لوکیشن‌هایی در کشورهایی مانند آلمان، آمریکا یا انگلیس استفاده نمایید، زیرا این لوکیشن‌ها معمولاً پینگ بسیار خوبی را به شما می‌دهند.

برنامه Spedify را دانلود کنید.

پس از فعال‌سازی فیلتر شکن، به حساب گوگل پلی خود وارد شوید و در قسمت سرچ باکس بالای صفحه، عبارت Speedify را جستجو کنید. اولین برنامه‌ای که در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، همان اپلیکیشنی است که ما به دنبال آن هستیم؛ این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

وارد بخش سرور برنامه شوید

زمانی که به بخش تنظیمات برنامه Speedify وارد می‌شوید، به دنبال گزینه‌ای به نام Servers بگردید و بر روی آن کلیک کنید تا وارد این بخش شوید. مهم است که اطمینان حاصل کنید فیلترشکن شما در این زمان فعال است تا کلیه لوکیشن‌ها و سرورها بدون مشکل برای شما بارگذاری شوند؛ اکنون شما به طیف گسترده‌ای از لوکیشن‌ها دسترسی خواهید داشت، از ترکیه و افریقای جنوبی گرفته تا امارات. در لیست سرورها، روی گزینه امارات کلیک کرده و منتظر بمانید تا دستگاه شما به یکی از سرورهای این کشور متصل شود.

وارد پابجی موبایل بشوید

وارد بازی پابجی شوید و منتظر بمانید تا صفحه لابی برای شما باز شود. هنگامی که صفحه لابی به طور کامل برای شما لود شد، به سراغ گزینه تنظیمات یا همان Setting بروید و بر روی آن کلیک کنید. در صفحه تنظیمات بازی، اولین گزینه‌ای که در بالا مشاهده می‌کنید "Current Country/Region" نام دارد؛ در کنار این گزینه، دکمه‌ای وجود دارد با عنوان Change که باید بر روی آن ضربه بزنید. اگر سرور شما از طریق برنامه Speedify به درستی متصل باشد، گزینه‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که با انتخاب آن می‌توانید ریجن اکانت خود را به امارات تغییر دهید. این کار به شما امکان می‌دهد تا از مزایا و ویژگی‌های خاص این ریجن در بازی بهره‌مند شوید و تجربه‌ای متفاوت از پابجی را تجربه کنید.

با اتمام این مراحل ، شما می‌توانید ریجن اکانت پابجی موبایل خود را به هر کشوری که خواستید از جمله ریجن امارات تغییر بدهید و از مزایای شاپ و آیتم های آن استفاده کنید.

یوسی پابجی موبایل از کجا بخریم؟

یکی از مشکلات همیشگی پلیر های پابجی خرید پابجی با مدت زمان کم است؛ زیرا گاهی بازی پابجی آیتم هایی را به صورت ساعتی در دسترس می‌گذارد که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشوند؛ شما می‌توانید برای خرید سریع یوسی پابجی از خدمات جیب استور استفاده کنید.

کد خبر 747776

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه