Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:موفقیت‌های نیروی انتظامی به دلیل هوشمندی، آموزش و امکانات خوب این نیرو است.   به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم پایانی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور، همسران و فرزندان کارکنان و سربازان نیروی انتظامی در مشهد با اشاره به اینکه فزون بر ۷۰ هزار نفر حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم در این نیرو خدمت می‌کنند گفت: مسابقات قرآن باعث خیر و برکت و تاثیرگذاری معنوی بر نیرو‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: آمار‌های پژوهشی نشان می‌دهد در خانواده‌هایی که با قرآن و ائمه (ع) مانوس هستند مشکلات کمتر و موفقیت‌ها بیشتر است. هرچند نمی‌توان گفت: هرکس قاری قرآن شد خطایی ندارد، اما کسانی که با قرآن انس دارند مشکلات خود را راحتتر حل می‌کنند.
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناامنی‌ها و حوادث داخلی بسیار موفق عمل کرده است. این موفقیت‌ها در درجه نخست بخاطر روحیه جهادی، معنوی و قرآنی و بعد از آن هوشمندی، آموزش و امکانات این نیرو است.
سردار اشتری افزود: با توجه به وسعت حوزه ماموریت‌های نیروی انتظامی اگر بخواهیم موفق باشیم و آسیب نبینیم باید روحیه معنوی مسلمانی انقلابی و تعالی نیرو‌ها را افزایش دهیم و در این راه باید زمینه هر چه بیشتر حفظ، قرائت و تفسیر قرآن را فراهم کنیم. به همه فرماندهان اعلام کردیم برای اجرای ماموریت‌های عقیدتی سیاسی از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.
سرهنگ رمضانعلی رودمقدس رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هم در این رابطه گفت: ۱۲ هزار و ۳۷۸ نفر از کارکنان پایور، همسران و فرزندان آن‌ها و سربازان وظیفه نیروی انتظامی سراسر کشور در مرحله استانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن نیروی انتظامی کشور شرکت کردند.
وی تصریح کرد: ۵۳۴ نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.
رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: از این تعداد ۴۸ نفر از بانوان و ۹۰ از آقایان در مرحله پایانی رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، درک مفاهیم و حفظ پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن برگزیده شدند.  نباید از قرآن و عترت غافل شد حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هم در این مراسم گفت: ترقی خواهان غربی و دگراندیشان برای امنیت کشور موشک نمی‌سازند بلکه کسانی که فرزندان قرآنی و عاشورایی این مرز و بوم هستند این کار را انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: همه باید از نور و حقیقت قرآن بهره بگیریم. قرآن و عترت همیشه در کنار هم هستند همچنانکه به قرآن توجه می‌کنیم نباید از عترت و اهل بیت (ع) غافل شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرو انتظامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کمالی عصر یکشنبه در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از پلیس در اجرای طرح نور و پیشگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه، گفت: تقویت ارزش‌های انقلابی و اسلامی در مدارس یک امر ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت اصول اخلاقی و رعایت ارزش‌های اسلامی در مدارس و جامعه امری ضروری است، گفت: وقتی مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بر موضوع عفاف و حجاب تاکید داشته و اجرای آن را تکلیف دانستند، وظیفه آموزش و پرورش و سایر مسئولان در اجرای این فریضه یک تکلیف مشخص و امری ضروری است.

وی در با اشاره به لزوم پای کار آمدن همه سازمان‌ها به ویژه صدا و سیما و سازمان تبلیغات در اجرای طرح نور، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مازندران با وجود همه چالش‌های پیش رو با تمام توان در اجرای طرح نور در کنار قوای انتظامی بوده و از آن حمایت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تاکید بر اجرای طرح مدارس توسط انتظامی در ساعات تردد دانش آموزان، اذعان داشت: با رفع نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان به اهداف خوبی دست یافت

وی در خاتمه بر پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی با استفاده از کارشناسان مجرب انتظامی تاکید کرد.

رعایت موازین اخلاقی و حجاب وعفاف در مدارس

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست با تاکید بر رعایت موازین اخلاقی و حجاب و عفاف در مدارس استان، گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به اتحاد و تعامل بین همه سازمان‌ها به ویژه سازمان آموزش و پرورش که با جامعه آماری بزرگی از قشر جوان و نوجوان جامعه سروکار دارد نیازمند است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دانش آموزان عزیز امروز آینده سازان این نظام به شمار می‌روند، افزود: چگونگی رفتار با آنان برای شکل گیری و هدایت شخصیتی این عزیزان امری بسیار مهم است.

سردار مفخمی در ادامه بیان داشت: ما در پی آن هستیم که موضوع عفاف و حجاب در بین دختران مان به ویژه در زمان کودکی و نوجوانی درونی شده و افراد به صورت خود جوش و با میل باطنی شأن به سمت عفاف و حجاب گرایش پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به هدایت فکری و شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان مان کمک کند اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس است.

وی در خاتمه بر اجرای طرح نور با هدف هدایت فکری دانش آموزان به سمت موازین اخلاقی و ارزش‌های اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد.

کد خبر 6084684

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی در واکنش به حوادث اردوگاه نور شمس
  • تقویت ارزش های انقلابی در مدارس الزامی است
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند