Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:59:39 GMT

اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب در همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۵۸۳

اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فردا 23 آذرماه حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره)‌سخنرانی می‌کند.

با هماهنگی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب نسبت به برگزاری اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب با عنوان «انقلاب ادامه دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.»  اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اجتماع نیروهای انقلاب در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشک‌ها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادیخواهان عالم شد.

این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تروریست و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم پیمانان جنایتکار آن بود.

جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده عاجز خواهند بود.

تجمعات غرورآفرین در سراسر استان همدان همراه با شادی و شعف از پاسخ محکم و سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی نشان از وجود روحیه‌ای سرشار از مقاومت در قلوب ملت مؤمن و انقلابی استان همدان می‌باشد.

در پایان ما اهالی رسانه استان همدان ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلام تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی به آحاد جامعه به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6080415

دیگر خبرها

  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • گزارش تصویری | اجتماع بزرگ مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر در حمایت فلسطین
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی