Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:51:38 GMT

۲۵۵ اثر به جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۵۹۹

۲۵۵ اثر به جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تا کنون ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان ارسال شده است. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مطلوب هنرمندان قرآنی از جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان اظهار داشت: این آثار در قالب‌های مختلف داستان کوتاه، فیلم کوتاه، تعزیه، فیلم نامه و نقاشی بوده که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعر، پوستر، خوشنویسی و  اثر مکتوب از دیگر قالب‌های این جشنواره بوده که هنرمندان قرآنی تعدادی آثار را نیز در این قالب‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

یزد | آموزش‌های قرآنی براساس سنین مختلف طراحی و اجرا شودنماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس دوم شداستقبال مردم همدان از طرح حفظ قرآن کریم 20 درصد افزایش یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تعداد آثار ارسالی به تفکیک بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: تا کنون105 اثر در بخش پوستر، 33 اثر شعر و 28 داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره  هفته قرآن و عترت سمنان ارسال شده است.

فضیلت اضافه کرد: 50 اثر نقاشی و خوشنویسی،  17 فیلم کوتاه، 9 فیلم نامه، هفت اثر مکتوب و 6 تعزیه از دیگر آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره است.

وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان گفت: این جشنواره نیمه دوم دی ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال مطلوب شرکت‌کنندگان در جشنواره هفته قرآن و عترت سمنان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 دیماه تمدید شده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: آثار ۲۲ ناشر در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و در کنار آن، برنامه‌ها و غرفه‌های مختلفی نیز برپا شده است.

مسعود ویژه با بیان اینکه از همه علاقمندان و ناشران سراسر استان برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، گفت: بخش عمده این نمایشگاه کتب قرآنی، ادعیه، کتب مذهبی و سایر محصولات مذهبی بوده و در بخش‌های دیگر نیز غرفه‌های جانبی شامل کتب در بخش‌های مختلف فرهنگی، دفاع مقدس، بازی‌های فکری، غرفه حامی یابی کمیته امداد، مشاوره، عرضه صنایع دستی و محلی برپا شده است.

او ضمن ابرازامیدواری برای حضور چشمگیر مردم استان همدان از نمایشگاه قرآن و عترت گفت: همه تلاش ما این است که این نمایشگاه‌ها مستمر بوده و آن را همه ساله در سایر شهرستان‌های استان نیز داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد