Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:29:11 GMT

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۶۲۰

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده ای در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی، ظهر پنجشنبه در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: همه برای ایمنی بیشتر تلاش می کنیم تا شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

وی افزود: میزان تلفات جاده ای گلستان کاهش یافته و امیدواریم این کاهش تا پایان سال ادامه یابد.

غراوی ادامه داد: با همه ظرفیت ها و توان و تلاش نیروهای خدوم سعی می کنیم تا آمار تصادفات و فوتی ها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در هشت ماه اول ۹۶ تعداد تلفات در محورهای استان ۱۸۳ نفر بود که این رقم در سال ۹۷ با ۱۸ کشته کمتر به ۱۶۵ رسیده است.

غراوی بیان کرد: ۱۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش تلفات داشتیم اما تعداد تصادفات بیشتر شده است.

وی تأکید کرد: امسال راهداری با ۲۴ اکیپ و ۳۵۰ پرسنل با ۱۶۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مردم در سطح جاده های استان خدمات ارائه می کند.

غراوی با بیان این که ۲۴ راهدارخانه در گلستان وجود دارد، اضافه کرد: گردنه های ما همواره شاهد تردد انواع ماشین است و این امر کار نیروهای ما را هنگام برف و یخبندان سخت می کند.

وی گفت: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پنجشنبه وارد استان شده و از محورهای اصلی ما بازدید می کند.

غراوی خاطرنشان کرد: برای افزایش تعداد ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه ها و گردنه های برف گیر به ماشین آلاتی از قبلی نمک پاش و بولدوز و لودر صحبت هایی شده که استان از آن بهره مند شود.

کد خبر 4484172

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها

یونس نهنگی   اظهارکرد: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی در شهرستان زرآباد تخریب و امکان تردد نیست و نیاز شدید به ماشین آلات سنگین برای بازگشایی مسیرها هستیم.

وی افزود: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروری است چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

وی تصریح کرد: خسارت زیادی به زیرساخت آب و برق، راه و تلفن زرآباد وارد شده و در محل ادارات راهداری و ستاد بحران این شهرستان یک دستگاه سنگین لودر و بلدوزر وجود ندارد و زرآباد در محاصره آب قرار دارد.

نهنگی تاکید کرد: درخواست ماشین آلات راه‌سازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران به مردم خدمات داده شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری، عمرانی، کشاورزی و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده تخصیص یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود