Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@19:42:47 GMT

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۶۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی صبح امروز با حضور سردار محمود فرمانده انتظامی استان قزوین، مسوولان انتظامی، مسوولان دستگاههای خدمات رسان جاده ای و امدادی در مقر فرماندهی پلیس راه استان قزوین در حال برگزاری است.
نصراله بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین، در این رزمایش بیان کرد:هر ۲۴ ثانیه یک نفر در جهان بیش از یک میلیون نفر در سال در تصادفات جاده ای کشته می شوند که این آمار در خاورمیانه سه برابر کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:در ایران در سال ۹۶ زیر ۱۶ هزار کشته تصادفی داشتیم و در استان از سال ۸۵ استارت کاهش تصادفات جهت ایجاد ایمنی جاده ای شروع شد.
رییس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد:در سال ۹۶ حدود ۲۷۶ نفر کشته تصادفات جاده ای استان بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و این امر به همت فعالیت دستگاههای مختلف ترافیکی و خدماتی بوده است.
سرهنگ بیگلری عنوان کرد:طرح زمستانه که از ۲۲ آذر لغایت ۲۲ اسفند ۹۷ ادامه خواهد داشت و این اقدامی در جهت ایمن سازی جاده ها به لحاظ برفگیر بودن جاده های استان است.
وی افزود:با توجه به میزان تردد نوروزی و تابستانی ، تردد امسال در جاده های استان ۱۳ درصد افزایش داشته که در مقابل کاهش ۷ درصد فوتی و ۱۳ درصدی تصادف را داشته ایم.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار