Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح حمیدزیچ از بازی بایرن مونیخ برابر آژاکس راضی نیست. 

طرفداری - بایرن مونیخ در آخرین بازی اش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس 3-3 متوقف شد. 

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ بعد از تساوی بایرن برابر آژاکس به تحلیل بازی پرداخت:

تنها نکته مثبت بازی برای ما این بود که به عنوان تیم اول از این گروه صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب خوب بازی نکردیم ولی آژاکس نمایش خیلی خوبی داشت. آنها ما را تحت فشار قرار دادند. فقط در برخی از مقاطع بازی توانستیم بازی آنها را متوقف کنیم. در 20دقیقه اول بازی 2-3 فرصت گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. بعد کنترل بازی را از دست دادیم. در برخی مقاطع بازی حتی نمی توانستیم از خط وسط زمین عبور کنیم. نباید اجازه می دادیم بازی به این شکل ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود:

نکته مثبتی است که نتیجه مساوی شد و بعد 3-2 جلو افتادیم. ولی باز هم برتری مان را از دست دادیم. نتوانستیم پاداش زحمت مان را بگیریم. بازی فوق العاده ای برای تماشاگران بود ولی ما می توانیم بهتر از این بازی کنیم. 

 

و اما نظر صالح حمیدزیچ در مورد ستاره های جوان آژاکس:

دلیخت و دی یونگ بازیکنان خوبی هستند و در بازی امشب هم خوب کار کردند. باید دید چه نیازی داریم. با آرامش همه مسائل را تحلیل خواهیم کرد ولی بازار نقل و انتقالات هیجان انگیزی خواهد بود. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ در حالی میزبان آرسنال بود که بازی رفت در لندن با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده بود و باوارایی‌ها با یک گل در بازی برگشت حریف را شکست دادند و صعود کردند.

در نیمه اول بازی بایرن مونیخ با رویکردی هجومی ظاهر شد و چندین‌بار قصد داشتند به دروازه توپچی‌ها نزدیک شوند، اما دفاع خوب شاگردان میکل آرتتا مانع از این اتفاق شد.

نیمه دوم هم با حملات بایرن آغاز شد. در ابتدای نیمه ضربات لئون گورتزکا و رافائل گریرو به تیر‌های افقی و عمودی دروازه خوردند و با بدشانسی تبدیل به گل نشدند.

مقاومت آرسنالی‌ها بالاخره در دقیقه ۶۳ از بین رفت. روی یک ضدحمله پاس لروی سانه در سمت راست از همه گذشت و در طرف مخالف به رافائل گریرو رسید. در حالی‌که بازیکنان آرسنال در محوطه جریمه به هم ریخته بودند، ستاره پرتغالی توپ را به روی دروازه ارسال کرد و در آنجا کیمیش از کمند مدافعان آرسنال گریخت و با یک ضربه سر شیرجه‌ای و فوق‌العاده دروازه مهمان را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در نهایت بایرن مونیخ بعد از چهار سال غیبت دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و حسرت آرسنال برای صعود به این مرحله ۱۵ ساله شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نمای هیجان‌انگیز فضاپیمای ناسا از ناآرام‌ترین جای منظومه شمسی
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم)
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس