Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:07:03 GMT

رئیس جدید تعزیرات حکومتی بروجرد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۶۸۹

رئیس جدید تعزیرات حکومتی بروجرد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی ظهر پنجشنبه رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی بروجرد با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، فرماندار بروجرد و مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری بروجرد معرفی شد.

طی حکمی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور «صادق جوانمرد» به عنوان رئیس اداره تعزیزات حکومتی بروجرد معرفی و از زحمات ۱۸ ساله «کیومرث حسن پور» رئیس سابق این اداره قدردانی به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«صادق جوانمرد» پیش از این رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان دورود را بر عهده داشته است و «کیومرث حسن پور» نیز در شعبه پنجم تهران مشغول به ادامه خدمت خواهد شد.

بهرام براری مدیر کل تعزیرات لرستان در این مراسم، گفت: با پشتوانه مردمی مسئولان در عرصه خدمت رسانی موفق خواهند بود و اگر پشتوانه مردمی نباشد آن مسئول هر چند هم قابلیت داشته باشد موفق نخواهد بود.

وی، افزود: در حال حاضر ۱۶ هزار نفر جمعیت صنفی در بروجرد وجود دارد که این تعداد در مرکز لرستان ۱۹ هزار نفر اعلام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکوکتی لرستان، ادامه داد: مقیم بودن مسئولان شرط لازم برای توفیق در شهرستان در عرصه خدمت رسانی به مردم است و این امر مد نظر سازمان تعزیزات حکومتی هم است.

کد خبر 4484198

منبع: مهر

کلیدواژه: انتصاب مقامات بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه