Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با پارس جنوبی جم بیان کرد: شرایط تیم خیلی خوب است و در تمرین حاضر شدم و با بازیکنان به صحبت کردن پرداختم. در چند روز گذشته که بحث تغییر مدیریت مطرح شد، حواشی برای تیم بوجود آمده بود که با صحبت‌ها و شفاف سازی‌هایی که انجام شد، تیم به آرامش برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشکلی برای مسابقه با پارس جنوبی نداریم و با قدرت در زمین مسابقه حاضر می‌شویم. امیدوارم مقابل پارس جنوبی به پیروزی برسیم و قهرمانی در نیم فصل را کسب می‌کنیم، اما هدف ما قهرمانی در پایان فصل است. قهرمانی در آسیا نیز جز اهداف ما است و امیدوارم به آن برسیم.

عرب در مورد بحث جدایی علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: در این باره صحبتی مطرح نشده و تا فردا (جمعه) در این باره هیچ تصمیم گیری نمی‌کنیم و پس از اینکه بازی با پارس جنوبی به اتمام رسید، با تعامل خوبی که با برانکو داریم، سراغ بازیکنان مدنظرش می‌رویم تا آن‌ها را جذب کنیم. درصدد هستیم تا با برنامه ریزی خوب، نتایجی را کسب کنیم تا به سود هواداران و پرسپولیس باشد و آن‌ها خوشحال شوند.

گفتنی است، در چند ساعت گذشته اخباری مبنی بر جذب احتمالی محمد نادری توسط پرسپولیس منتشر شده بود که عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد، با تمامی گزینه‌های برانکو پس از بازی با پارس جنوبی مذاکره می‌کنیم و تا فردا (جمعه) فقط روی بازی هفته پانزدهم تمرکز می کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد