Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: از 14 لغایت 24 آذرماه، ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی بر اساس همه شماره های تلفن همراه انجام می شود.به گزارش بلاغ، زیبا اسماعیلی درخصوص آخرین وضعیت ثبت نام کارت سوخت المثنی اظهار داشت: در حالی که 5 روز تا اتمام مهلت ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی باقی مانده است، آمارها نشان می دهد که بیش از یک میلیون نفر به صورت غیر حضوری و 180 هزار نفر به طور حضوری موفق به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی شده‌اند و تاکنون 8 و نیم میلیون نفر برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تغییرات به وجود آمده در زمان بندی ثبت نام گفت: تا پایان روز 24 آذر ماه امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود دارد، با این تفاوت که از 14 لغایت 24 آذرماه ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت، بر اساس همه شماره های تلفن همراه انجام می شود.

وی درخصوص بازیابی رمز کارت سوخت اظهار داشت: رمزهای قبلی، بازیابی (reaset) و امکان رمزگذاری مجدد ایجاد خواهد شد. چنانچه افرادی برای تغییر یا بازیابی رمز کارت خود عجله دارند می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی (کارت ملی) و مدارک مالکیت خودرو (کارت خودرو، سند سبز خودرو و کارت سوخت) به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کشور مراجعه کنند. شهر تهران دارای 4 ناحیه؛ شمال (خیابان شهیدعراقی)، شرق (خیابان دردشت)، مرکز (میدان آرژانتین) و جنوب (میدان راه آهن و شهرری) است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درخصوص تعداد کارت های سوخت ابطال شده گفت: از زمان آغاز ثبت درخواست کارت سوخت المثنی تاکنون بیش از 8 هزار و 90 کارت سوخت که به صورت غیرقانونی به افراد غیر و ناشناس واگذار شده و انگیزه فروش آن در یکی از استان های مرزی به قصد قاچاق سوخت وجود داشته، ابطال شده است.

اسماعیلی افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت به هشدارها در این ارتباط توجه جدی داشته باشند زیرا تبعات این اقدام غیر قانونی و سوءاستفاده های احتمالی از کارت ها با انگیزه قاچاق، به عهده خود آنها خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تمدید مهلت زمان ثبت نام وجود دارد، گفت: از آنجاییکه فرآیند ثبت نام به صورت غیر حضوری و در طول شبانه روز برای مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت سوخت فراهم شده است، تقاضا می شود مردم در مدت مقرر برای ثبت نام کارت سوخت المثنی اقدام کنند؛ البته چنانچه ضرورت ایجاب کند برای تمدید مهلت مزبور تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبر خودرو

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فعلا کارت‌های سوخت جمع‌آوری نمی‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • کارت سوختی که ۲ روزه تولید و ۲ ماهه دست مردم می رسد!
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • مالیات خودرو‌های لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودرو‌ها باید مالیات بدهند
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • (ویدئو) فعلا کارت‌های سوخت جمع‌آوری نمی‌شود