Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ فرمانداری آنکارا اعلام کرد تلفات سانحه امروز (پنجشنبه) قطار بین‌شهری به مقصد قونیه، به نه کشته و چهل‌وشش مصدوم افزایش یافته است.

ساعت شش‌ونیم صبح امروز به وقت محلی (پنج به وقت تهران) بود که یک دستگاه قطار سریع‌السیر مسافربری بین‌شهری از مبدأ آنکارا به مقصد قونیه در منطقه «ینی محله» آنکارا دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر رسانه‌ها علت حادثه را برخورد این قطار با یک پل هوایی اعلام کرده بودند اما وزارت حمل‌ونقل ترکیه می‌گوید حضور اعلام‌نشده یک دستگاه لوکوموتیو تعمیرات که مشغول وارسی و تغییر مسیر ریل‌ها در ایستگاه «مارشاندیز» شهرستان «ینی محله» بوده، باعث این تصادف شده است.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» فرماندار آنکارا با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام افزایش تلفات این حادثه به نه کشته و چهل‌وشش زخمی که حال سه نفر از آنها وخیم است، گفت که تیم‌های امدادی متعددی را برای یافتن و نجات افرادی که بین لاشه واگن‌ها گرفتار شده‌اند، اعزام کرده است.

طبق اعلام مقامات محلی، دو واگن از این قطار به میزان زیادی دچار خسارت شده و به پل هوایی نزدیک این ایستگاه نیز برخورد کرده‌اند. دو واگن دیگر نیز از ریل خارج شده و خساراتی نیز به ساختمان ایستگاه مارشاندیز وارد گردیده است.

یک سخنگوی شرکت راه‌آهن ترکیه نیز اعلام کرد که بعد از این حادثه، حرکت تمام قطارهای سریع‌السیر از آنکارا به مسیرهای مختلف تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

در ادامه تصاویری را از این حادثه مشاهده می‌کنید.

*این خبر در ساعت 11:25 به‌روز رسانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه تصادف رسانه فرماندار برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: واژگونی خودروی پرشیا در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت شدید ۴ نفر شد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ساعتی قبل واژگونی خودروی پژو پارس در کمربندی ماکو بازرگان منجر به فوت ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر دیگر شد.

وی افزود: بعد از اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز پیام اورژانس استان، واحدهای عملیاتی اورژانس ماکو و بازرگان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این تصادف یک نوزاد ۸ ماهه در صحنه حادثه فوت کرده بود و یک مرد ۲۰ ساله نیز بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان جان باخت.

رضازاده ادامه داد: چهار مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ ماکو و بازرگان به بیمارستان فجر ماکو منتقل شدند.

وی یادآور شد: بنا بر اطلاعات واصله از اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی استان، حال سه تن از مصدومین وخیم گزارش شده است.

کد خبر 751207

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب