Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: روند خوبی که توانستیم در چند بازی اخیر در پیش بگیریم را ادامه دادیم. این بازی برای بازیکنانم این نکته را داشت که متوجه شوند حتی زمانی که خیلی خوب نیستند می‌توانند نتیجه بگیرند و این نتیجه گرفتن ابتدا باید در ذهن انسان رشد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با ذوب آهن آن کیفیتی که به دنبالش بودیم را نداشت

او گفت: بازی آن کیفیت فنی که خودمان می‌خواستیم ارائه دهیم را نداشت، زیرا حریف به دنبال کسب ۳ امتیاز کامل این بازی بود و سعی می‌کرد خیلی زود به آن نتیجه‌ای که می‌خواهد برسد و این موضوع به ضرر خودشان تمام شد.

کسب ۱۵ امتیاز در نیم فصل فراتر از پیش بینی خودمان بود

مرزبان در مورد عملکرد تیم نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ گفت: کسب ۱۵ امتیاز در نیم فصل برای ما نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود و خودمان پیش از این محاسبه کرده بودیم که بتوانیم نهایتا ۱۲ امتیاز بگیریم که توانستیم فراتر از آن برویم. نسبت به این موضوع بسیار خوشحال هستیم.

در ۵ بازی آخرمان فقط ۲ گل دریافت کردیم

او در مورد عملکرد خوب خط دفاعی این تیم در چند بازی اخیر گفت: در ۵ هفته اخیر با اینکه بازی‌های خیلی سختی داشتیم فقط ۲ گل دریافت کردیم. ساختار دفاعی خوبی در تیم نفت شکل گرفته است و بین نفرات دفاعی و دروازه بانمان هماهنگی خوبی وجود دارد و این مسئله در گل نخوردن به ما کمک کرده است.

مرزبان در مورد دروازه بان جوان تیمشان گفت: خیلی خوشحال هستم که فر عباسی در تیم ما عملکرد خوبی دارد و به ما کمک‌های زیادی کرده است.

آرامش مربی نشان اعتماد او به بازیکنان است

او در مورد آرامشش در کنار زمین با اینکه مربیان دیگر تیم‌ها اینطور نیستند گفت: هرچقدر آرامشمان در کنار زمین بیشتر باشد در واقع به بازیکنانمان این اعتماد را می‌دهیم که در زمین در حال انجام دادن کار درست هستند. اگر قرار این باشد بازیکنان حواسشان به کنار زمین باشد که ما چه می‌گوییم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تمرکز را از آن‌ها می‌گیرد.

برای جذب بازیکن ابتدا باید منابع مالی باشگاه تامین شود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد جذب بازیکن جدید برای نیم فصل دوم گفت: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم، اما هنوز منابع مالی مان مشخص نشده است و امکان دارد که اصلا نتوانیم بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم.

او در مورد اینکه اگر منابع مالی تامین شود در چه پست‌هایی بازیکن جذب خواهند کرد گفت: ما در خط حمله دچارمشکل هستیم و باید دید چه کاری در فصل نقل و انتقالات می‌توانیم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید:

مرزبان: پیکان و ذوب آهن کادر فنی و مدیریتی قوی دارند

مرزبان: بازیکنان نفت اعتماد به نفس کافی برای پیروزی ندارند

مرزبان:شانس هایی که با زحمت می سازیم را به راحتی از دست می دهیم

انتهای پیام/

صحبت های مرزبان در مورد پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم