Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:06:05 GMT

غیبت سعید عزت‌اللهی در ۷ بازی دیگر ردینگ

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۸۸۰

غیبت سعید عزت‌اللهی در ۷ بازی دیگر ردینگ

یک رسانه ورزشی انگلیس از غیبت سعید عزت‌اللهی در ۷ بازی دیگر تیم ردینگ خبر داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت فوتبال لندن با توجه به قرار گرفتن نام سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی ردینگ در فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران جهت شرکت در جام ملت‌های 2019 آسیا که از 15 دی‌ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می‌شود نوشت: تیم ردینگ همچنان یک ماه دیگر را نیز بدون سعید عزت‌اللهی باید در رقابت‌هایش به میدان رود زیرا او در فهرست 35 نفره تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این فهرست را پیش از اردوی آماده‌سازی قطر به 23 بازیکن کاهش می‌دهد و سعید عزت‌اللهی هم‌اکنون به دلیل گذراندن دوران مصدومیت ناشی از حضور در اردوی ماه اکتبر تیم ملی کشورش بازی‌های باشگاهی و ملی را از دست داده است.

این رسانه فوتبال انگلیس در ادامه آورده است: سعید عزت‌اللهی فقط 4 بازی در ترکیب تیم ردینگ انجام داد و با تمرین‌های بسیار خوب توانست در میانه میدان  این تیم چشم‌ها را خیره کند. این ملی‌پوش ایرانی می‌بایست تا پایان ماه جاری میلادی به آمادگی کامل دست یابد اما حضورش در جام ملت‌های آسیا می‌تواند بازگشت او به ترکیب تیم ردینگ را طولانی‌تر کند. با توجه به تقویم این رقابت‌ها و بازی‌های ردینگ سعید‌ عز‌ت‌اللهی شاید هفت بازی دیگر باشگاهش را نیز از دست دهد.

تحلیل وضعیت عزت‌اللهی توسط رسانه انگلیسی

 

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سعید عزت‌اللهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید عزت اللهی سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها