Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:52:52 GMT

مردم سمنان 30 میلیارد ریال صدقه پرداختند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۹۲۳

مردم سمنان 30 میلیارد ریال صدقه پرداختند

سمنان - ایرنا - معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان 30 میلیارد و 860 میلیون ریال در هشت ‌ماه سال 97 صدقه پرداخت کردند.

به گزارش ایرنا، محمد قوسی روز پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: میزان صدقه جمع آوری شده مردم استان سمنان در مدت هشت ماه سال 96 به میزان 28 میلیارد و 550 میلیون ریال و صدقه جمع آوری شده هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوسی با بیان این که بیش از 90 هزار خانوار استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند، تصریح کرد: صدقه‌های جمع ‌آوری‌ شده در سرفصل‌ های تامین جهیزیه، هزینه ‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می ‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس میزان صدقه جمع‌ آوری‌شده در هشت‌ ماه ابتدایی امسال هر خانواده روزانه 480 هزار ریال صدقه پرداخت کرد.
قوسی با اشاره به این که پنج هزار و 300 صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد، اظهارداشت: یک هزار و 200 صندوق نیز در ساختمان های دستگاه های اجرایی استان مستقر است.
وی یادآور شد: از مجموع صدقه ‌های پرداختی یک هزار میلیارد و 240 میلیون ریال از طریق 35 مرکز نیکوکاری در استان سمنان جمع ‌آوری‌ شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان افزود: با مشارکت 30 میلیارد و 860 میلیون ریالی مردم در پرداخت صدقه، تعهد کمیته امداد استان سمنان در این امر محقق شد.
به گزارش ایرنا، مردم استان سمنان می ‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌ گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد صدقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رأی شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.
باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6086402

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی