Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار پیشنهاد افزایش 20 درصدی افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان، دست دولت باز است و از طریق تبصره 14 می تواند برای این افزایش حقوق اقدام کند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: اعتبار اولیه تبصره 14 نزدیک به 110 هزار میلیارد تومان است که ممکن است تا 200 هزار میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: امروز کارکنان و بازنشستگان ما در سختی زندگی می کنند و باید نگاه ویژه ای به افزایش حقوق آنها داشته باشیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بودجه سال آینده 14 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است.
حاجی بابایی یادآوری کرد: با وجود وضعیت پیچیده تحریم، در بودجه سال آتی اعتبارات مورد نیاز تولید، اشتغال و افزایش صادرات در نظر گرفته می شود.
وی ادامه داد: شرایط استثنایی و سختی در بودجه سال 98 داریم که باید با اندیشیدن و تصمیم گیری درست، به دنبال عبور از وضعیت تحریم باشیم.
حاجی بابایی اظهار داشت: صادرات نفت و میعانات آن از 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز به حدود یک میلیون بشکه کاهش یافته است و باید با برنامه ریزی دقیق به دنبال جبران آن از راه های دیگر بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دست ما برای تهیه اوراق مشارکت ملی جهت انجام طرح ها باز است و مسئولان شهرستان ها باید در این زمینه اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه با انتصاب سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان، فصل جدیدی از کار در این دیار آغاز شده است، افزود: با اطلاع از وضعیت سایر استان ها تاکید می کنم که همدان روی ریل توسعه قرار دارد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملیات ساخت بیش از 30 طرح بزرگ ملی در همدان در حال اجراست که می تواند نوید بخش توسعه عمرانی این استان باشد.
وی تاکید کرد: انتخاب همدان به عنوان کلانشهر در سال 1388در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در حال حاضر نمایندگان به دنبال تعیین محدوده آن هستند.
حاجی بابایی ادامه داد: به هیچ عنوان شهر بهار به کلانشهر همدان ملحق نمی شود و برنامه ای برای ادغام آن با کلانشهر همدان نداریم.
9904/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بودجه 98 حقوق كارمندان حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟