Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - طرح زمستانه هلال احمر استان گیلان از امروز (پنجشنبه) در 22 پایگاه و پست امداد و نجات این جمعیت به اجرا درآمد.

مدیرعامل هلال احمر استان روز پنجشنبه درباره اجرای طرح زمستانه این جمعیت به خبرنگار ایرنا گفت: طرح زمستانه هلال احمر در 22 پایگاه ثابت و سیار گیلان با حضور نجاتگران آغاز شده و تا 22 اسفندماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان در 14 پایگاه ثابت، هفت پایگاه موقت و یک پایگاه هوایی به اجرا درآمده، اظهار داشت: یک پایگاه تیم واکنش سریع نیز در اجرای این طرح فعال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در هریک از پایگاه های هلال احمر استان در اجرای طرح زمستانه پنج نجاتگر به صورت شبانه روز برای ارائه خدمات احتمالی حضور دارند.
وی بیان داشت: 57 دستگاه تجهیزات شامل آمبولانس، ست نجات، خودروی کمک دار، خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این طرح فعال است.
رژه خودرویی و نمایشگاه تجهیزات امدادی طرح امداد و نجات زمستانه نیز امروز (پنجشنبه) با مشارکت جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و شرکت امدادگران گیل برگزار شد.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جمعيت هلال احمر طرح زمستانه گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سجادی مدیرکل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت:  نیروهای امدادی از ابتدای شروع بارندگی‌ها در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، درحال خدمت رسانی هستند.
مدیرکل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود: خدمات رسانی بهتر امداد رسانی‌های هوایی هم از سه روز پیش در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری، زرآباد، قصرقند، نیکشهر آغاز شده وبه تعداد زیادی از مردم بویژه به مادران باردار از طریق بالگرد خدمات ارائه شده است.
سجادی گفت: در سه روز‌گذشته روزانه در مناطق سیل زده، ۱۲ سورتی پرواز حامل مواد غذایی، انجام شده که از این طریق  تعداد هزارو ۸۰۰ بسته غذایی بین مردم در روستا‌هایی که درگیر سیل بودند توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد
  • امداد رسانی هلال احمر در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان