Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین هاشمی ظهر پنجشنبه در نشست خبری شورای حمل و نقل با اصحاب رسانه استان اردبیل تصریح کرد: باند اصلی فرودگاه اردبیل با با اعتبار صد میلیارد تومانی در حال تکمیل بوده که با بهره‌برداری از آن موفق به اخذ مجوز ISO میز خواهیم شد.

وی از سرعت مناسب اجرای تکمیل باند اصلی فرودگاه استان خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان تابستان سال آتی باند مذکور قابلیت استفاده را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: تغییر در زیرساخت‌های روشنایی باندهای فرودگاه اردبیل در حال انجام بوده تا با توجه به وضعیت نامناسب شرایط جوی و مه غلیظ دید خلبان برای پرواز و فرود به شکل ملموسی افزایش یابد.

زیرساخت‌های فرودگاه اردبیل برای ۳۰ سال آینده پاسخگو خواهند بود

هاشمی ادامه داد: با تکمیل باند اصلی و تغییر در زیرساخت‌های مورد نیاز و اضافه شدن طرح‌های خدماتی و رفاهی جدید، فرودگاه اردبیل تا ۳۰ سال آینده نیز پاسخگوی نیازها خواهد بود تا خدماتی در حد استاندارد را شاهد شویم.

به گفته وی در سال گذشته ۲۵۸ هزار مسافر از طریق فرودگاه‌های اردبیل جابجا شدند که از این میان در مجموع ۳۸ پرواز باطل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد: زیرساخت‌های مربوط به فرودگاه پارس‌آباد در حوزه I.T  کم‌نظیر بوده و با درنظر گرفتن آیتم‌های استاندارد جهانی فرودگاهی کاملا استاندارد تحویل اهالی منطقه شده است.

کد خبر 4484203

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه اردبیل لغو پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744630

دیگر خبرها

  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول