Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فریبرز عرب‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی برای ادامه زندگی همراه با پسرش به خارج از کشور رفته و دلیل این مهاجرت شرایط تحصیل پسرش عنوان کرده در واکنش به حواشی اخیری که برنامه «20:30» برای او ایجاد کرد از اینکه ارزی از کشور خارج نکرده و به عنوان راننده در خارج از کشور بیماران را جا به جا می‌کند و از این طریق امرار معاش می‌کند سخن گفت و اظهار داشت: آنهایی که می گویند چون من از تلویزیون حقوق حقه ام را گرفتم باید سکوت بکنم و هر تهمتی زده می شود پاسخ ندهم در جهت فاشیسم و دیکتاتوری رفتار می کنند و معنای حرفشان این است که پول می گیری ساکت شو! حقوقی که آدم دریافت میکند اگر قانونی و پاک باشد متعلق به خود شخص است چون در ازایش کاری انجام داده

خبرنگار: علی ناصری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون پول حقوق فرهنگ و هنر مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید سرتیپی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: میزان صادرات سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۴ درصدی مواجه بود.

وی اضافه کرد: ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان غربی در سال گذشته به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: عمده کالاهای صادراتی از آذربایجان غربی در سال گذشته نیز شامل مواد پتروشیمی، مواد معدنی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش و صنایع دستی بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ بر اساس کارت‌های بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالاها بود.

سرتیپی با بیان اینکه در صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد رشد داشتیم، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۵۴۵ فقره کارت بازرگانی ،۸۶۱ فقره کارت پیله وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره کارت مرزنشینی صادر شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته در حوزه صنعتی استان ۱۹۴ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید با رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته صادر گردید که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با افزایش ۱۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ (۲.۱ برابر) انجام شده است که با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۸۵۱ نفر در استان که ۲.۶ برابر مدت زمان مشابه سال گذشته است (رشد ۱۶۱ درصدی)، فراهم گردید.

سرتیپی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۱۸۷ فقره جواز تأسیس با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است که پیش بینی می‌شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود، همچنین مورد انتظار است با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای قریب ۲۹ هزار نفر با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته فراهم گردد.

مدیر کل صمت آذربایجان غربی اضافه کرد: در حال حاضر دو هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان غربی در حال فعالیت می‌باشند که برای فعال‌سازی این واحدها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

سرتیپی تأکید کرد: در حال حاضر برای اجرای طرح‌های صنعتی تولیدی در استان ۲ هزار و ۴۶۰ فقره جواز تأسیس با پیش بینی سرمایه گذاری یک میلیون و چهل هزار میلیارد ریال صادر شده است که با بهره برداری از این طرح‌های صنعتی پیش بینی می‌شود برای ۶۷ هزار و ۲۸۵ نفر زمینه اشتغال مستقیم ایجاد شود.

کد خبر 6081865

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی
  • پیمان سپاری تنها راه مقابله با خروج سرمایه
  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد