Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@20:21:41 GMT

علت تاخیردولت درارائه بسته‌های‌حمایتی؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۰۷۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق مباحث صورت گرفته، به زودی دولت بسته‌های حمایتی را به مردم ارائه می‌دهد. ناطقان: عزت‌الله یوسفیان‌ملا درباره تاثیر اعطای بسته‌های حمایتی در کاهش قیمت کالاها،گفت: قطعا به یک باره و با توزیع اولین بسته‌های حمایتی نباید انتظار کاهش سریع قیمت کالاها را داشته باشیم بلکه با ادامه این روند ممکن است این مسئله مهم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره زمان ارائه بسته‌های حمایتی به مردم، گفت: در وهله اول تهیه و سپس توزیع بسته حمایتی به میلیون‌ها نفر از مردم جامعه کار راحتی نیست و زمان بر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: علت اصلی تاخیر دولت در ارائه بسته‌های حمایتی آن است که باید مواد غذایی را تهیه و بسته‌بندی کند و سپس کالابرگ یا کارت اعتباری را به مردم جهت دریافت این بسته‌های حمایتی ارائه دهد.

یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه در صورتی که فوری کالابرگ به مردم ارائه شود اما تامین مواد غذایی صورت نگیرد راه به جایی نمی‌برد، گفت: تاخیر در تهیه و بسته‌بندی موادغذایی به منظور آماده‌سازی بسته‌های حمایتی قابل توجیه است اما اگر مردم امروز کالابرگ خود را دریافت کنند اما کالا به تعداد موجود نباشد، پذیرفتنی نیست. با وجود این، طبق مباحث صورت گرفته، به زودی دولت بسته‌های حمایتی را به مردم ارائه می‌دهد. منبع: عصر ایران برچسب ها: بسته های حمایتی ، ارائه بسته ها ، تاخیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بسته های حمایتی ارائه بسته ها تاخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟

روزنامه اطلاعات نوشت: علیرغم موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور، در حوزه اقتصاد تقریباً هیچ هماهنگی و نقشه راهی که در این جنگ گسترده مقوم جبهه رویارویی موفقیت آمیز و کم آسیب باشد وجود ندارد.   در حوزه‌های اجتماعی و در نگه‌داشت سرمایه‌اجتماعی که در این نبرد بهترین پشتوانه است نیز ضعف‌های اساسی داریم و گاه کارهایی می‌کنیم که به اعتماد و آرامش مردم لطمه می‌زند و حتی آزارشان می‌دهد.   چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟ به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟ چرا باید شاهد نوسان‌های متعدد ارزی و تورمی در جامعه باشیم که دستمان را در پوست گردو بگذارد و بر شدت محافظه کاری ما بیفزاید؟   بخش مهمی از این نوسانات محصول بی‌تدبیری سیاستگذاری‌های نادرست، تأخیر در انجام اصلاحات ساختاری و بی‌دانشی یا کم دانشی در نظام تصمیم‌گیری است.   یادمان باشد که اگر مشکلات این حوزه را رفع نکنیم و به مشکلات مردم بی‌توجه بمانیم و همچنان بستر رشد فساد و رانت و تبعیض و نابرابری گسترده باشد و گرانی و تورم و بیکاری و فاصله‌های طبقاتی هر روز فشارش را بر گلوی اکثریت مردم بیشتر و بیشتر کند، قادر به پیروزی در این نبرد نخواهیم بود.   این سوی جبهه اگر مهم‌تر از آن سوی جبهه نباشد، هیچ کمتر از آن نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟