Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@05:57:47 GMT

مهدی قائدی بازی با پدیده را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۱۴۱

به گزارش ایلنا، مهدی قائدی در دیدار با پدیده در کنار استقلالی ها حضور نخواهد داشت.

با اعلام باشگاه استقلال این بازیکن به دلیل سرماخوردگی نمی تواند آبی پوشان را در این دیدار همراهی کند و در جمع نیمکت نشینان نیز حضور نخواهد داشت.

قائدی بعد از این دیدار به اردوی تیم امید ایران خواهد رفت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-4 به سود شاگردان لوئیس انریکه به پایان رسید. 

بارسا امیدوار بود که بتواند پیروزی بازی رفت که با نتیجه 2-3 در پارک دو پرنس به دست آمده بود را حفظ کند و گل زودهنگامی که به ثمر رساند هم این امید را افزایش داد اما شرایط مطابق خواسته و پیش‌بینی آنها پیش نرفت و اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول همه معادلات را برای آنها برهم زد. 

یامال هم که از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، به نوعی قربانی این اخراج و 10 نفره شدن تیمش شد و در فاصله چهار دقیقه پس از خروج آرائوخو از زمین بود که او هم با تصمیم ژاوی تعویض شد و جایش را به اینیگو مارتینز داد تا تغییراتی در سبک بازی بارسا ایجاد شود اما این اتفاق هم کمکی به آنها نکرد. 

یامال که پس از پایان این بازی بسیار ناراحت و مغموم به نظر می‎‌رسید، در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« همیشه دیدارهای دوباره‌ای در فوتبال وجود خواهند داشت. ما بازخواهیم گشت.»

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید