Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- چهارمین سالگرد زنده‌یاد انوشیروان ارجمند بازیگر توانمند تئاتر، سینما و تلویزیون فردا (جمعه) در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی گروه نمایشی خاک شیرین، چهارمین سالگرد درگذشت استاد انوشیروان ارجمند به میزبانی تماشاخانه سرو با همت محمودرضا فراهانی تهیه کننده نمایش «خاک شیرین» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم با حضور جمعی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون و نیز با حضور خانواده محترم مرحوم برگزار خواهد شد و پس از آن حضار به تماشای نمایش «خاک شیرین» با بازی بهار ارجمند دختر مرحوم انوشیروان ارجمند که در این سالن به روی صحنه می رود، خواهند نشست.
فراهانی گفت: یکی از وظایف جامعه هنری و نسل جدید، قدردانی از پیشکسوتان نسل گذشته که جزو مفاخر کشور به شمار می روند، است که امیدوارم این گونه مراسم‌ها در آینده بیشتر و در زمان حیات دنیوی آنان برگزار شود.
انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ۲3 آذر ۱۳۹۳بر اثر سکته قلبی در سن 73 سالگی درگذشت.
وی برادر بزرگتر داریوش ارجمند (بازیگر) است و در اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد و در سریال های امام علی (ع) و مختارنامه نقش های ماندگاری از خود برجای گذاشت.
این آیین روز جمعه، 23 آذر ماه از ساعت 18:30 در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان آیت الله طالقانی تقاطع خیابان مفتح جنب ایستگاه مترو برگزار می شود.
فراهنگ**9031**2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انوشيروان ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد