Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این هفته خانه معمار محله چهارصد دستگاه به مزایده گذاشته شد. فهرستی از بناهای متعلق به کمیته امداد امام خمینی این هفته در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار تهران منتشر شد که در میان آن خانه علی اکبر صادق از طراحان محله چهارصد دستگاه در پیروزی نیز مشاهده می شد.

پیرو این خبر، شهردار منطقه ۱۲ تهران به رئیس کمیته امداد نامه ای نوشت و خواست که تا تعیین تکلیف این بنا خانه علی اکبر صادق از فهرست مزایده حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته همچنین علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی به شیراز رفت تا یک نمایشگاه گردشگری را افتتاح کند. در این نمایشگاه او بار دیگر تاکید کرد که الصاق ویزا در گذرنامه گردشگران خارجی از این پس الزامی نیست.

وی همچنین گفت که تقویت رویدادهای گردشگری و نمایشگاه ها وارد تقویم ثبت جهانی خواهد شد.

مونسان در شیراز در جمع خبرنگاران گفت یازده هزار لوح گلی سالم مربوط به تخت جمشید با رای دیوان عالی آمریکا به کشور برمیگردد. این تعداد الواح با مجوز وزارت خزانه داری آمریکا در مرحله اول یک هزار و ۷۸۴ لوح است که بسته بندی و به ایران ارسال خواهد شد.

وی همچنین از رشد ۵۸ درصدی ورود گردشگران خارجی در ۶ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه خبر داده بود.

در این هفته با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیر روابط عمومی این سازمان تغییر کرد و به جای روح الله مهدی نژاد، علی رضا بای این سمت را بر عهده گرفت.

در این هفته همزمان با بحران جلیقه زردها در فرانسه، خبرگزاری مهر در گزارشی اعلام کرد که همچنان تورهای گردشگری ایرانی به پاریس در حال اجرا است و سازمان میراث فرهنگی و نهادهای دیگر واکنشی نسبت به تامین امنیت گردشگران ایرانی در پاریس تاکنون نشان نداده اند.

همچنین پس از آنکه گرجستانی ها رفتارهای نادرستی با گردشگران ایرانی در فرودگاه انجام می دادند، بالاخره وزارت خارجه و سازمان میراث فرهنگی واکنش نشان داده و وزارت خارجه اعلام کرد از مقامات گرجستانی به دلیل این رفتارها گله مند هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی نیز در صفحه توئیتر خودش نوشت علی رغم روابط دوستانه ملت و دولت ایران و گرجستان، شاهد چند مورد بدرفتاری با هموطنانمان در مرزهای ورودی این کشور هستیم. حفظ شان گردشگران ایرانی بیش از هر چیز حائز اهمیت است و تداوم رفتارهای نادرست می تواند به توقف سفر گردشگران به این مقصد بینجامد. ما در حال پیگیری های بین المللی این موضوع هستیم.

کد خبر 4484027 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علی اصغر مونسان گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم