Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به مصوبه هیئت دولت در حمایت از پروژه‌های مدارس خیرساز در کشور گفت: هیئت دولت در سال ۹۷ مصوبه‌ای داشته تا بر اساس آن سازمان نوسازی مدارس پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد را نیز تامین اعتبار کند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهرالله رخشانی‌مهر‌ امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان که با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: از د‌ی‌ماه سال گذشته تاکنون حدود 650 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز و دولتی در استانها تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال 95 این عدد برای ردیف بازسازی مجموع 150 میلیارد تومان بوده است گفت: در کل ردیف اعتبار نوسازی مدارس امسال هزار و 78 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و به استانها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه برای سال آینده در لایحه بودجه اتفاقات خوبی افتاده است و دولت در این لایحه هزار میلیارد تومان فقط برای ردیف خیرین اعتبار درنظر گرفته است افزود: هیئت دولت در سال 97 مصوبه‌ای داشته تا بر اساس آن سازمان نوسازی مدارس پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی 30 درصد را نیز تامین اعتبار کند.

مراکز آموزشی و فرهنگی سما در خراسان جنوبی بهترین مدارس استان باشندتخصیص 3 میلیارد دلار از ‌صندوق ذخیره ارزی برای مقاوم‌سازی مدارس محقق نشدخیر هست زمین نیست/30 درصد مدارس تهران زیرخط استاندارد

وی با اشاره به اینکه تاکنون پروژه‌های مشارکتی با خیرین پنجاه پنجاه بود اما با این مصوبه این امکان وجود دارد که خیرین 30 درصد هزینه کنند و مابقی را دولت تامین اعتبار کند خاطر‌نشان کرد: با برنامه‌ریزی که در سازمان انجام داده‌ایم، اولویت‌های اصلی ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس

ابوالفضل رحیمی گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است. 

او در خصوص پیامد‌های وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی بیان کرد: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال بوده که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود