Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در نشست شورای زکات این شهرستان  از تعامل خوب روحانیان و مسئولان شهرستان در امر زکات اظهار امیدواری کرد و گفت:با تبلیغات روحانیان در سطح شهر و اعتماد مردم به امر زکات، نسبت به سال گذشته ۴۶درصد رشد داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:در سالجاری تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون تومان زکات مستحب و واجب در شهرستان بافق جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق اظهارداشت:مبلغ جمع آوری شده در شهرستان بافق برای امور معیشتی، درمان و ساخت مسکن برای محرومان استفاده شده است.

هاشمی پور با اشاره به اجرای طرح ثمره طیبه در شهرستان خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۶۰ نهال درخت پلاک کوبی شده که ثمره آن برای محرومان در روستا و شهر صرف می‌شود.

ی اظهار داشت: احیا و ترویج این فریضه الهی که در اسلام به آن سفارش زیادی هم شده است، در واقع فاصله بین غنی و فقیر را کم می‌کند و عدالت را در جامعه رواج می‌دهد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.


انتهای پیام/ ا

رشد چشمگیر پرداخت زکات در شهرستان بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای زکات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل

حمید فضائلی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی ذخایر سد‌های استان اردبیل گفت: هم اینک ۳۲ درصد از حجم مخازن سد‌های این استان پر شده است.

او افزود: حجم ذخایر سد‌های این استان به ۱۹۰ میلیون متر مکعب رسید در حالی که سال قبل در همین ایام، ذخایر مخازن سد‌ها ۱۳۲ میلیون متر مکعب بود. 

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: سد یامچی به عنوان مهم‌ترین سد استان به دلیل تامین آب شرب شهر اردبیل، شهر‌ها و روستا‌های مرکز استان در حال حاضر حدود ۲۶.۵ میلیون متر مکعب آب دارد.

فضائلی خواستار صرفه جویی در مصرف آب در اردبیل شد و بیان کرد: با توجه به این که حجم مخزن سد یامچی نسبت به سال قبل در همین ایام پنج درصد کاهش دارد، صرفه جویی در مصرف آب در همه بخش‌ها ضروری است.

او اضافه کرد: سد سبلان مشگین شهر نیز هم اینک ۳۸.۵ میلیون متر مکعب ذخیره دارد که این رقم پنج میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: ذخایر سد‌های ارس و خداآفرین به عنوان دو سد تامین کننده آب شرب و به خصوص کشاورزی شمال استان اردبیل، نسبت به سال گذشته وضعیت مناسبی دارند و برنامه ریزی لازم برای استفاده مطلوب از ذخایر این ۲ سد در شمال استان انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • ورود سامانه بارشی قوی به کردستان/۹۷۳ میلیمتر بارش ثبت شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال