Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید ۳۶ درصد تایرهای سواری کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این مجوعه ۱۷ درصد از ارزش ریالی صنعت کشور را به دست دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدحسین زینلی صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی کار استان  خراسان جنوبی که در شرکت کویرتایر برگزار شد اظهار  داشت: در حال حاضر 16 درصد از جمعیت صنعتی استان در کویرتایر مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 35 درصد از جامعه صنعتی بیرجند در شرکت کویرتایر مشغول هستند گفت: بالغ بر یک هزار و 800 نفر نیرو داریم که از این تعداد 400 نفر تاکنون بازنشسته شده‌اند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس: وزیر صنعت بر حمایت برای اجرای طرح توسعه کویرتایر قول مساعد دادرکورد جدید تولید تایر رادیال سواری کویرتایر شکسته شدبیرجند| بیش از 27 درصد تایر سواری کشور در شرکت کویرتایر تولید می‌شود

مدیر عامل شرکت کویر تایر با بیان اینکه این مجوعه 17 درصد از ارزش ریالی صنعت کشور را به دست دارد تصریح کرد: 36 درصد تایرهای سواری کشور و 12 درصد از کل تایر کشور در کویرتایر بیرجند تولید می‌شود.

وی از تولید 41 میلیون حلقه تایر در طول بیست سال گذشته در شرکت کویرتایر خبر داد و بیان کرد: تناژ این میزان حلقه لاستیک تولید شده بالغ بر 43 هزار تن بوده است.

زینلی ارزش ریالی این میزان تولید لاستیک را  بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: 40 درصد مالیات بر ارزش افزوده استان را نیز کویرتایر تامین می‌کند.

وی تاکید کرد: در این در شرایط بد اقتصادی که برخی صنایع کار نمی‌کنند کویرتایر با ظرفیت بالا در حال تولید تایر است اما برای تامین مواد اولیه مشکل داریم و به هر طریقی شده تولید می‌کنیم تا خط تولید متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر خطاب به کارکنان این کارخانه گفت: خداوند سفره روزی حلالی در کنار مرز شرقی کشور برای شما خلق کرده که خودتان  باید حافظ و نگهدارنده این سفره پربرکت اقتصادی باشید.  

انتهای پیام/ن

R41348/P1361/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی

 اشرفی مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت : خوشبختانه کاهش ۵۸ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار را در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ را در خراسان جنوبی داشتیم.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغال مجدد بیکاران ۱۸۵ نفر برگشت به حوزه کاری داشته‌ایم.

اشرفی با بیان هزار و ۱۲۱ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است، ادامه داد: در این تعاونی‌ها هزار و ۱۱۲ بیمه شده کار می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعاونی‌های خراسان جنوبی ۲۳ میلیون دلار صادرات به کشور‌های همسایه و کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادرات داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۴۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی در بخش مشاغل خانگی ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است که از این میزان ۸۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

اشرفی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال خراسان جنوبی در سال گذشته ۱۰ هزار و ۶۵۹ فرصت شغلی بوده است که در سامانه رصد اشتغال ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار، رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی در خراسان جنوبی فعال است، بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان و ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: ۲۶ نفر از کارگران خراسان جنوبی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

اشرفی ادامه داد: برپایی میز خدمت، دیدار با نماینده ولی فقیه و جشن تجلیل از کارگران ساختمانی در بیرجند، برپایی نشست ایمنی و … از جمله برنامه‌های ما به مناسبت هفته کار و کارگر در خراسان جنوبی است.

وی افزود: در حوزه ورزش کارگری سال گذشته مدال آفرینان خوبی در خراسان جنوبی داشتیم که مراسم تجلیل از این بزرگواران را خواهیم داشت و امروز پروژه‌های ورزشی کارگری متعددی در شهرستان‌های خراسان جنوبی فعال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دیدار کارگران با مقام معظم رهبری نشان از اهمیت به کارگر در نظام جمهوری اسلامی است.

اشرفی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات نظارت مستمر بر موضوع حقوق معوقه کارگران است، یادآور شد: یکی از معیار‌های ما برای انتخاب واحد نمونه تولیدی نداشتن معوقه کارگری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها