Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@03:36:02 GMT

واکنش برانکو به شایعه بازگشت احمدزاده و طارمی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۳۸۵

واکنش برانکو به شایعه بازگشت احمدزاده و طارمی

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، گفت: در ابتدا از شما بابت تأخیرم عذرخواهی می‌کنم، حدود یک ساعت و نیم طول کشید تا اینجا برسم، درباره بازی باید بگویم که هفته آخر لیگ است و می‌خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هرگز دنبال بهانه جویی نبودم و نیستم

وی ادامه داد: از هوادارانمان تشکر می‌ کنم که همواره ما را تشویق کردند، بعد از مسابقه فردا بازیکنان استراحت می‌کنند ما هم تیم را کامل‌تر جمع می‌کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت کارمان را ادامه بدهیم. بعد از بازی خوب در اصفهان مقابل پارس جنوبی هم می‌خواهیم تأکیدی بر آن بازی شود، می‌دانیم بازی سختی داریم، هیچ جا بازی راحتی نداشتیم، اما خواست و بخت ما یکی بوده است. در مورد تیم‌مان نمی‌خواهم در مورد مشکلات حرف بزنم چون در اصفهان خبرنگاری از من پرسید شما مدام به دنبال بهانه‌جویی هستید، اما شما شاهدید که هرگز دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام و نیستم. 

بیشتر بخوانید:

3 بازیکن در آستانه جدایی از پرسپولیس؟

* برخی اطلاعات جزو اسرار باشگاه است

وی درباره بازگشت احتمالی فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: این سؤال موضوع امروز نیست و هفته بعد درباره آن حرف می‌زنیم، من همیشه در خدمت رسانه‌ها  هستم و تمرین ما هر روز باز است، ما تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرین می‌کنیم و هر سؤالی خواستید می‌توانید بپرسید، اما برخی اطلاعات جزو اسرار باشگاه است و نباید اعلام شود. 

* صد نمونه داوری بوده که ما از آن صدمه دیده ایم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه برنامه‌ای برای نیم فصل تیم‌تان دارید،‌گفت: ما تا پنج‌شنبه تمرین می‌ کنیم و بعد از آن تمرینات تعطیل می‌شود و از ۱۲ دی تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد سپس ۱۸ دی راهی قطر می‌شویم و ۳۰ دی به تهران می‌آییم تا ادامه تمرینات را انجام دهیم. 

برانکو در مورد اینکه برخی تلاش کردند موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سؤال ببرند که این تیم با حمایت داوران موفق شده است، گفت: البته این تلخی‌ها همیشه هست، همیشه تکرار می‌کنم هر کسی وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را دقیق آنالیز کند، آن موقع مشخص می شود که قطعا ما بیشتر از همه تیم‌ها از داوری ضرر کرده‌ایم، اگر کسی دوست دارد یک بازی نشان بدهد که اوتی برای ما گرفته شده که اوت نبوده است، حالا مسائل دیگر را نمی‌گویم، اما من می‌توانم دقیق نشان بدهم که صد نمونه بوده که ما از آن صدمه دیده‌ایم.

* محروم و مصدوم داریم اما نمی‌خواهم گلایه کنم

برانکو در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: کامیابی‌نیا محروم است و بازیکنان مصدوم هم داریم اما نمی‌خواهم گلایه کنم که بگویند بهانه‌جویی می‌کنم.

برانکو در پایان نشست خبری بار دیگر بابت تأخیرش برای حضورش در نشست خبری از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس فرشاد احمدزاده مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به ملاقات با گل‌محمدی پیش از دربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. در واقع وارد 10 بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در 10 بازی آخر، ما پرش خوبی داشتیم و امیدوارم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در 10 بازی آخر این فصل هم یک پرش بلند و خیلی خوب داشته باشیم. تیم پیکان 2 پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره عوض کرده و یک مهاجم گرفته است که در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پیکان بعضی وقت‌ها سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم 3 امتیاز لازم را کسب کنیم. این بازی، پنجمین بازی فشرده ما است و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا نتیجه مطلوب بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که هواداران فوتبال از نتیجه و کیفیت دربی راضی نیستند و بر این اساس بزرگترین درس او از دربی چیست که در 10 بازی آینده پرسپولیس از آن استفاده کند، عنوان کرد: بازی صفر-صفر برای هیچ تماشاگری خوب نیست و ناراحت‌کننده است. در دربی خیلی وقت تلف شد و تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و بازدیدهای VAR خیلی اتفاق افتاد و بیشتر باعث شد که دربی کسل‌کننده شود. ما هم مثل هواداران از نتیجه صفر-صفر راضی نبودیم، برنامه داشتیم و می‌خواستیم نتیجه بگیریم. می‌خواستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم اما نشد. درسی که از دربی گرفتیم این است که از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید استفاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و به فکر موقعیت قبل و بعدمان نباشیم.

اوسمار در خصوص اینکه گل‌محمدی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته که با او صحبت‌کرده است و آیا او درباره دربی با سرمربی پیشین پرسپولیس صحبتی داشته است و مشورتی گرفته است؟ گفت: یک شام دوستانه بین دو نفر که همدیگر را دوست دارند، بوده است. خارج از محیط کاری می‌خواستیم هم را ببینیم و درباره گذشته صحبت کنیم، فقط یک دورهمی دوستانه بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884764

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها برای اخراج پرواز می‌کنند!
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • پیروزی سپاهان برابرگل گهر/شاگردان مورایس انتقام بازی رفت راگرفتند
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به ترکیب قوی سپید
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر از معاون اولی دولت
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به ملاقات با گل‌محمدی پیش از دربی