Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام میرزایی ظهر پنجشنبه در حاشیه آغاز به‌کارطرح زمستانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز اجرای طرح امداد و نجات زمستانی، گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای هلال‌احمر در ۱۵ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های استان زنجان مستقر می‌شوند. 

وی اظهار کرد: در هر پایگاه  سه نجات گر مستقر می‌شوند و در پایگاه‌های سیار فقط آمبولانس مستقر است و  مبادی ورودی شهرهای استان زنجان استراحتگاه راه‌اندازی  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح از ۲۲ آذر ماه شروع و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد و ۱۰پایگاه به‌صورت ثابت و ۶ پایگاه به‌صورت سیار راه‌اندازی شده است. همچپنین ۸ پایگاه پشتیبان در شعب و مرکز استانراه اندازی شده است.

میرزایی تأکید کرد: عامل انسانی مهم‌ترین مؤلفه تصادفات جاده‌ای است که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی انجام شود و در تحقق این امر مهم رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند. 

وی افزود: به‌منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران دوره‌های آموزشی متعددی در طول سال اجرا می‌شود و ارائه آموزش امدادی در استان زنجان ضروری است و باید در بین تمام اقشار مختلف جامعه آموزش‌های امدادی تبیین و تقویت شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ابراز کرد: در طرح زمستانی سال گذشته  تلفات تصادفات جاده‌ای کم بود امیدواریم امسال هم  تلفات تصادفات جاده‌ای با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان کاهش یابد.

میرزایی ادامه داد: تعداد۱۱۰ نفر پرسنل، ۲۵۰ نفر نجاتگر مجرب، ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودرو نجات،  ۱۴ دستگاه خودرو کمک دار امدادی،  ۳ دستگاه خودرو چند منظوره آرگو،  یک فروند بالگرد امداد در طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان فعال است.

کد خبر 4484109

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر طرح زمستانی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان