Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال دومین اطلاعیه را در خصوص فروش بلیت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ - امارات صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال دومین اطلاعیه را در خصوص فروش بلیت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ - امارات صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بلیت فروشی مرحله گروهی تیم ملی فوتبال کشورمان در سه بازی اول جام ملت‌ها از امروز صبح (پنجشنبه ۲۲ آذرماه) در سامانه بلیت فروشی فدراسیون آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمین اساس علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و تهیه بلیت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها از امروز پنجشنبه مورخ ۲۲ آذرماه تا روز شنبه اول دی ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت. متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این مسابقات و خرید بلیت می‌توانند به سایت فدراسیون فوتبال و لینک بلیت الکترونیک یا ادرس ticket.ffiri.ir مراجعه کنند.

محل و زمان برگزاری دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۷ دی ماه

ایران - یمن / ورزشگاه ۴۲ هزار نفری محمد بن زاید ابوظبی

شنبه ۲۲ دی ماه

ایران – ویتنام / ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آل نهیان

چهارشنبه ۲۶ دی ماه

ایران – عراق / ورزشگاه ۱۲ هزارنفری آل مکتوم دبی

همچنین قیمت بلیت‌های دیدار‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی به شرح زیر است:

CAT۱: ۷۵ درهم

CAT۲: ۵۰ درهم

CAT۳: ۲۵ درهم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال آسیا فوتبال تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد