Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با رسیدن به هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و نزدیک شدن به نقل و انتقالات نیم فصل تیم‌های به صورت رسمی و غیر رسمی فعالیت خود را در پنجره زمستانی شروع کرده و مشغول رایزنی و مذاکره برای جذب گزینه‌های مد نظر خودشان هستند. زمان رسمی نقل و انتقالات از 16 دی ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اخبار رسمی و غیر رسمی نقل و انتقالات همراه ما باشید:

 

پنجشنبه ۲۲ آذر:

* مهدی طارمی، مهاجم الغرافه که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد با پیشنهاد نجومی 12 میلیاردی از سوی تراکتورسازی روبرو شده است.

* فرشاد احمدزاده که در حال جدایی از تیم لهستانی خود است به احتمال زیاد فوتبالش را از نیم فصل دوم در لیگ ایران ادامه می‌دهد. وی با پیشنهاد جدی از سوی سپاهان مواجه شده است.

* پرسپولیس برای تقویت خود در پست دفاع چپ به دنبال گزینه‌های مختلفی است که مهرداد محمدی از سپاهان یکی از گزینه‌های جدی است.

* به احتمال زیاد 3 بازیکن از ماشین سازی نیم فصل از این تیم جدا شده و به جمع تراکتورسازان اضافه خواهند شد.

* سپیدرود قصد دارد در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب چند بازیکن زیر 23 سال خودش را تقویت کند و در نیم فصل دوم با تغییراتی که انجام می‌دهد نتایج بهتری کسب کرده و از منطقه سقوط فرار کند.

* به دلیل کمبود بازیکن در لیگ برتر، تعداد زیادی از باشگاه‌ها رقابت‌های لیگ یک را زیر ذره‌بین برده تا بازیکنان با کیفیت این سطح از مسابقات را به جمع خود اضافه کنند. به احتمال زیاد در پنجره زمستانی چند بازیکن لیگ یکی راهی لیگ برتر خواهند شد.

* علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس در مصاحبه با یک سایت کروات اعلام کرد عجله‌ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد و نیم فصل از این تیم جدا نخواهد شد.

* یحیی توره، ستاره سابق بارسلونا و منچستر سیتی قراردادش را با المپیاکوس فسخ کرده است. شنیده می‌شود این بازیکن مورد نظر تراکتورسازی قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتورسازی تبریز سایپا صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران استقلال خوزستان استقلال تهران پیکان سپاهان اصفهان پدیده مشهد ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز سپیدرود رشت پارس جم جنوبی نقل و انتقالات فوتبال ایران نفت مسجدسليمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

کد خبر 6084658

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس