Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده ناجا از بازداشت ۱۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و گفت: تقریباً تمام عوامل داخلی درباره این حادثه بازداشت شدند.

سردار ایوب سلیمانی درباره تعداد افراد بازداشت شده در رابطه با حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: تعداد متهمان بازداشت شده درباره حادثه تروریستی چابهار به ۱۲ نفر رسید؛ تقریباً تمام عوامل داخلی درباره این حادثه تروریستی بازداشت شدند و کار بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: کنترل فنی و اقدامات پلیس برای بازداشت عوامل خارجی این حادثه تروریستی نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام ۱۲ متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند، تصریح کرد: شنیدیم برخی سازمان‌های دیگر نیز افراد مظنونی را بازداشت کرده و درحال بررسی هستند که جزئیات بیشتر باید توسط خود این سازمان‌ها اعلام شود.

پنجشنبه هفته گذشته (۱۵ آذر جاری) یک عامل تروریستی با خودروی حامل مواد منفجره قصد ورود به یکی از مقر‌های انتظامی چابهار را داشت که با شجاعت پرسنل ناجا در نیت شوم خود ناکام ماند و خودرو را منفجر کرد.

در این عملیات تروریستی ستوان دوم "داریوش رنجبر" و سرباز وظیفه "ناصر درزاده" به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: متهمان بازداشتی حادثه تروریستی چابهار سردار ایوب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی

کمیسیون امور زندانیان سازمان آزادیبخش فلسطین به مناسبت روز اسیران فلسطینی اعلام کرد بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ اسیر فلسطینی به دلایل سیاسی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند که ۸۰ نفر آنان زن و بیش از ۲۰۰ نفر هم کودک هستند.

به گزارش میدل ایست مانیتور، این آمار شامل بازداشت شدگان نوار غزه نمی‌شود، زیرا بسیاری از آنان در معرض بازداشت مخفی و ناپدید شدن اجباری هستند.

در این بیانیه آمده است که تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود. به گفته همین منبع، تعداد خبرنگاران بازداشت شده نیز به ۵۶ نفر رسیده است، از جمله ۴۵ تن که پس از ۷ اکتبر بازداشت شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

این بیانیه در ادامه اشاره می‌کند که اسرائیل همچنین صد‌ها زندانی بیمار و مجروح را در زندان نگه داشته و تعداد آنها پس از ۷ اکتبر به طور مداوم در حال افزایش است. 

از سوی دیگر، صد‌ها زندانی فلسطینی بیش از ۲۱ سال است که در زندان هستند. گفته می‌شود اکثر آنها در حال گذراندن حبس ابد هستند.

مقامات صهیونیست همچنین اجساد ۲۷ زندانی را در اختیار دارند و از تحویل آنها به خانواده هایشان خودداری می‌کنند. قدیمی‌ترین آنها اسیری به نام «انیس دولت» است که در سال ۱۹۸۰ در زندان عسقلان درگذشت.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند